Gå til innhold

Kondomeriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erdet virkelig noen som tør å gå på kondomeriet å kjøpe seg leketøy?

Jeg har bestillt litt små "snacks" i nettbutikken, men nå syns jeg det er drit flaut å gå på posten å hente pakken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen problem for meg og samboeren å ta oss en tur inn dit nei :) Føles normalt, for i den moderne verdenen, så er det ikke stort tabu preg å ha et sexliv, heller ikke når det må sprites opp :)

Og når du henter ut pakka, så vil ingen forstå hva det er ;) Kommer i nøytral innpakking, og de i skranken roper ikke ut levrandør heller :)

Skrevet

kan gå å kjøpe saker og ting i butikker lik kondomeriet når jeg er i utlandet men, i norger for jeg det ikke til kan være med inn å se men ikke kjøpe. Kjøper på nettet jeg

Skrevet

He he, det var mannen min som begynnte å terge meg i går om de kom til og begynne å viske og tiske om meg på prix (post i butikk), vi bor på en liten plass. For når man jobbet med post så viste man hva GPN avsender stod for. Tull gubbe :)

Prøve å presse han til å dra på prix, men han giddet ikke.

Skrevet

hvilken liten plass??? hvor i landet, begynner å lure på om vi bor på den samme lille plassen :P

men der er det ingen som reagerer, har hentet å det er ingen som vet hva som er i pakken :)

Skrevet

Det lureste er å bestille fra Ellos. Men utvalget er heller tynt;)

Skrevet

Hehe GPN (Gøy På Nett) vet iallefall alle vi som jobber i posten hva er! Tar nok ikke lang tid før de som jobber på post i butikk skjønner det heller:-p.

Men ikkeno' flaut med det vel?

Jeg bestiller på nettbutikken deres selv jeg...

Skrevet

Manner med opp for å gå på prix. Arg.... men det blir gøy til kvelden, da.... :0)

Skrevet

Har vært i butikken og shoppet ved flere anledninger. Tom med barnevogn!! Ikke noe problem det :)

Skrevet

Min holdning er som følger:

Jeg kjenner ikke de ansatte der, jeg kjenner ikke noen av de andre som er inne i butikken og sjansen for at jeg møter dem igjen er minimal.

Hvorfor i svarte skal jeg bry meg om de ser at jeg kjøper verdens største dildol eller orgasmokuler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...