Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Er gravid i 13 uke, men ser at mange allerede hamstrer bleier p.g.a at prisene går opp over nyttår.....Synes det er litt merkelig, men man sparer jo mye penger..... Hamstrer du og hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 29+5 her, har ikke kjøpt noen pakker. Saken er enkel, bare dumt å kjøpe bleier for min sin del, da jeg ikke kan forutse om ungen vil bruke pakke 1 eller 2, den lille vokser litt i hytt og pine, kan bli en 4 kg unge, men ser også ut til å kunne bli en 5 kg unge! Da er det dumt å hamstre bleier.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Nei, jeg hamstrer ikke. Har en på snart 2 og venter ny baby i april. Bleiene i de minste størrelsene er så billige uansett. Gidder ikke å hamstre for flere år hvertfall. Og 2 åringen bruker ikke så mye bleier(3-4 i døgnet), og med han har jeg dessuten tenkt starte mer med pottetrening snart. Så syns ikke det er den store kostnaden.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Jeg er ikke gravid, men har kjøpt en del bleiepakker til lillebror. Har vel ca 20 pakker liggende, og kommer til å kjøpe litt flere før jul. Tar med meg noen pakker hver gang jeg er på kivwi. Skal ikke legge meg opp i hva dere over her gjør, men det er skikkelig godt tilbud på bleier nå. Og om du ikke er sikker på at du får bruk for str.1, og ikke helt sikker på om du trenger str.2 heller, så er det ikke tvil at du trenger str.3. Og du vil spare en del på å kjøpe inn noen pakker. Men for all del, gjør som dere vil =)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 vi har hamstret en del til minsten på 4mnd. vi har vel 40 pakker fra str 3 og opp tilogmed str 6. vi må nok sulere på med bleier etterhvert men vi har no litt i hver str... det er ikke tvil om at man sparer, vi bruker libero å man får hver 2 pakke gratis itilegg til halv pris så det blir vel at man betaler for 1 pakke å få de resterende 3 gratis vist man regner full pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå