Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Klagesang Gadelangs ein kald November burde huska før eg glemme ka som førte te at alt blei sånn mørket lukke seg omkring meg der eg går….. Kem kan sei hvor allting gikk så galt eg sto så støtt der andre falt men det va dengang – ikkje nå tidevannet ber ikkje om lov det snur Men eg kan ikkje ha det sånn ingen sko ha hatt det sånn alltid har eg gått med heva blikk nå må eg klamra meg te bånn KLAGESANG Hørr min KLAGESANG Så lett å søga trøst hos någen la ein aen gi deg roen men denne gangen må eg gjørr det selv mørket lukker seg omkring meg der eg går….. Men eg kan ikkje ha det sånn ingen sko hatt det sånn alltid har eg gått med heva blikk nå må eg klamra meg te bånn KLAGESANG Hørr min KLAGESANG *********************************** Jepp, verden går i mot meg for tiden. Derfor denne Klagesang. Men nå har den gått i mot meg så lenge, så nå må det vel snu?!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Det snur garantert! Opp med hodet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå