Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Noen her som har erfaring med bæresjal til baby? Sett på Sleepy Wrap, moby wrap og close baby carrier.. Noen erfarene med noen av dem? Trenger noe som er enkelt å ta av og på, da det vil bli brukt opp og ned trappen her hjemme (vi har gammeldags "hønsetrapp") for sikker bæring av lille gutt som kommer neste år.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Hehe, prøvde meg på å spørre om dette i går jeg..fikk ikke voldsomt med respons da gitt...
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Hummm.. Farsken da
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har endel erfaring med bæresjal og forskjellige andre bæreseler... Om det er bare for å bære opp og ned trapp, ville jeg vel anbefalt ei ringslynge, ett sjal kan ta litt til å få på seg i starten.. Men det er jo sånt som du lærer deg etterhvert.. Vil anbefale på det sterkeste at du går inn på www.tettinntil.no og leser og kanskje spør litt
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Takk for tips, den skal jo brukes til mer enn dette, men er det som er "viktigst" for oss, at vi har begge hender fri, så vi kan få ungen vår trygt opp og ned trappen Har også sett på dobbelt lommeslynge: http://www.filabel.dk/shop/Slynger/Slynger+Lommeslynger/pr-TRICO-10000.aspx Vi tenker litt på neste graviditet også, da vi vet jeg kan bli gravid med tvillinger. Den heer virker jo lett å håndtere, samtidig som den virket støttende for barnet.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 17:28 er meg ja glemte å fjerne anonym
Minaw Skrevet 7. desember 2010 #9 Skrevet 7. desember 2010 Den så spennende ut da.. Hadde jeg vist det jeg vet nå, mens jeg var gravid, hadde jeg heller brukt penger på bæretøy enn flere tusen på barnevogn.. Det var bortkasta penger det..
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 Elastisk sjal er uovervinneleg til nyfødde (eg har Moby wrap frå www.lotusbarn.no). Det var heilt uvurderleg dei første mnd (brukte det fram til tuppa var ca 9 mnd - 8-9kg). Det er ein kjempedeilig følelse å bære ein (nyfødd) baby inntil seg på den måten, det er omtrent som å vere gravid, berre at du kan sjå på og snakke med og klappe på babyen, samt at du har fått kroppen din tilbake ) Eg begynte å bruke sjalet mitt allerede på klinikken og det kan anbefalast. Utruleg deilig å kunne bære på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå