Gå til innhold

Angelsound: Anbefaler dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter og surfer på nettet og ser at e bay selger dette angelsound apparatet for 250 kr ca. Har aldri handlet på e bay før, men må man betale 200 kr i toll avgift i tillegg? Mener ¨å huske at jeg har måttet betale toll når jeg har bestilt fra utenlandsk side???

Noen som har et slikt apparat og er det bra?

Har du erfaringer med kjøp på e bay?

Levering?

TAkk for svar:I)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angelsound er greit nok apparat det. Men man hører ikke alltid hjertelyden like tydelig som man gjør med apparatene som lege/jordmor bruker. Det blir ofte en del bakgrunnsstøy i tillegg.

Anbefaler deg ikke å kjøpe det om du har lett for å bli bekymret, f eks om du en dag ikke finner hjertelyden. For det kan tidvis være vanskelig å finne den, særlig tidlig i svangerskapet.

Du får kjøpt Angelsound(eller Caremaxx som den nå heter) til 299,- hos Teknikmagasinet her i Norge. Enten i nettbutikk eller vanlig butikk. www.teknikmagasinet.no

Handler du for over 200 kr i utenlandsk butikk må du betale moms og toll. Moms på 25%, hvor mye i toll vet jeg ikke.

Skrevet

Takk for svar....

Ser for meg at jeg kan bli stressa om ikke en finner lyden da, så kanskje like greit å spare de pengene.....

Jeg synes jeg har kjent noe antydning til bevegelse og det vil det jo bare bli mer og mer av, så da er kanskje det den beste respons på at alt er bra:)

Lykke til videre for deg;)

Skrevet

Hei :)

Jeg er en av de superbekymrede vordene 3barnsmødre ;) Er nå 21 uker på vei, men kjøpte meg Angelsound fra eBay da jeg var ca 8 uker på vei. Det tok ca 2 uker får den kom i posten å jeg betalte 220 kroner for den tilsammen. Angelsounden fungerte veldig bra til mitt bruk, og jeg fant ♥lyden nesten hver gang jeg prøvde fra jeg var i uke 10. For meg har den vært en kjempestor trygghet...og den har spart meg for myyyye bekymring. Jeg forstår poenget med å at man kan bli enda mer bekymret dersom man ikke finner hjertelyden, men dersom man prøver igjen litt senere og er litt tålmodig, så er den der.

Alle vil nok mene forskjellig om dette, men for meg var det helt ritkig og veldig betryggende å ha den.

Skrevet

Godt å høre at det er flere superbekymrede vordende 3 barnsmødre her:)

Har 2 friske barn fra før, men vet at det er ingen garanti for å kunne få et friskt barn til!

Måtte ikke du betale toll på 200 kr i tillegg på e bay da?

Skrevet

Korrigerer litt her, man må betale moms på varer over 200 nok, toll er det kun på klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...