Gå til innhold

Hva kan jeg forvente på innvendig ultralyd uke 8-9?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt time til ultralyd den 22 desember, og da er jeg i 9. ende uke, tror jeg. Begynte på min 6. uke i dag :-)

Gleder meg så til å se hva som gjemmer seg der inne, og ikke minst å se at alt er bra! :-)

Ellers så kjenner jeg veldig godt at kroppen jobber..

Magen er støl, brystene er ømme og brystvortene er blitt mye mørkere. Syns nesten jeg allerede har fått litt mage jeg, men det er vel kanskje fordi det er andre mann jeg nå skal få? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D som er garantert, er vel at du får se hjerteslag! :) Og tror du kan skimte armer og bein, konturene av en baby! :) Skal selv på tidlig ultralyd den 16, da er jeg litt over 8 uker på vei! :) Er oxo min andre, men merker ikke noe større mage, bare vanvittig mye mer dårlig enn sist... :(

Skrevet

Så moro! Blir så ålreit å se hva som er der inne :-)

Så kjedelig at du er dårlig..

Men første mann var jeg kjempe dårlig. Spøy halve svangerskapet. Nå har jeg ikke merket annet enn at jeg er veldig trøtt og øm, pluss de andre symptomene. Innimellom er det vondt å gå, andre dager merker jeg ikke at jeg er gravid. Men det hender jeg får disse stikkene som kjennes godt bak i ryggen, lurer litt på hva det er.. Redd for at noe sitter utenfor livmoren..

Ellers er jeg veldig løs i magen og uggen, er dette vanlig eller har jeg dratt på meg noe virus? hehe!

Kanskje det er gutt denne gangen hvis jeg slipper unna kvalmen.. Sist fikk jeg jente :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...