Gå til innhold

To anbefalinger i desember

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Og ellers,

must you tell me all your secrets when it's hard enough to love you knowing nothing...

Lloyd Cole and the Commotions, verd et gjenhør når som helst.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Og siden jeg er i gang og må ha musikk til arbeidet: Vi kjører på med Katrina and the Waves -

I'm going down to Liverpool to do nothing all the days of my life... øyeblikkelig åttitallssommer!

Skrevet

...hvorfor har jeg ikke youtube når jeg trenger det som mest? katrina and the waves hadde hvert gode å ha i min streben mot helg...

Skrevet

Hmmm, måtte wikipedia jordskokker, og der står det at man får tarmgass av dem. Det hørtes lite flatterende ut.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Haha, er det sant? Men de smaker sinnsykt godt, da, som artisjokker på et vis (heter Jerusalem artichoke på engelsk, og i alle fall siste ledd gir mening). Har testa dem i fiskesuppe (i biter), nydelig, og most med smør, dødsgodt. Kanskje gjøre et lite fis-eksperiment en dag, det kan jeg nok få opptil flere entusiastiske frivillige med på.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Håper du har fått både helg og youtube nå!

Skrevet

Hehe, ja det står det:)

Men man skal ikke forakte litt tarmgass, Det var slik jeg fikk pjokken til å smake på fårikål. Jeg bare sa at man promper massa om man spiser dette, og da spiste han det i mengder, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...