Gå til innhold

Er vi mange som venter nr 3?


LilleMalin♀♂♂

Anbefalte innlegg

Jeg synes jeg leser det ofte og det er jo kjempekoselig! Jeg merker at dette svangerskapet blir anderledes, det er jo to små som vil sitte oppå mamman sin kontinuerlig! Det å ligge pal på sofaen og få oppvarnting er ikke så lett lengre;)

 

Storesøster på 4 ropte inn i magen og ble skuffet da hun ikke fikk noe svar. Jeg sa at babyen er veldig liten og ligger som en fisk i vann og da er det ikke så lett å prate. Hun lurte på om jeg druknet den når jeg drakk vann;) Ikke lett å forstå alt! Lillebror på 2 sier at han har baby i magen, så han har ikke helt oversikt...

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er ikke nyheten sluppet ennå. Er bare 7+3 og har vært gjennom et par spontanaborter, så vi venter til det er sikkert! Men det er tøft med så tette svangerskap! Eldste er 3 år og 2 mnd, minste er 1 år og 2 mnd og innimellom de to hadde jeg to graviditeter som endte i SA. Så kroppen er sliten, men hjertet er fyllt av glede!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at julispirene er ekstra sterke og at du slipper flere spontanaborter! Det er imponerende at dere klarer å holde det hemmelig, men jeg skjønner veldig godt at dere ønsker at faren er over snart! Ønsker deg det beste Trilletralle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter tredjemann, har en gutt på fire og ei jente på to og et halvt. blir veldig spennende det her, men kan ikke huske at jeg var så utrolig kvalm sist!! Er derfor sykmeldt ut året, håper det gir seg snart, spiser nesten ikke..Gleder oss til juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredjemann her også! Har to store gutter som maser om ett lite søsken ;-) Men venter med å fortelle det, er 7 pluss 6 i dag!

Ellers er formen ELENDIG... kvalm, trøtt og forstoppa...blææ! Ser fram til å komme meg på beina igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter også nr.3. Ikke fortalt det her enda .Hadde en SA i uke 8 i oktober, er igjen i uke 8 nå. Lar det gå noen uker til før vi siser det. Ungene er 4 1/2 og snart 3. Det blir veldig lang tid å vente om dei får vite det nå.

Men er så utrolig dårlig. Var dårlig med dei 2 andre og men dette tar kaka. Kaster opp og er kvalm hele dagen. Har bare lyst å ligge under dyna og sove desember bort :). Ikke veldig lyst på mat, vet jo at den kommer i retur. Når man har kasta opp alt det man har i kjøleskapet er det vanskelig å få lyst på noe som helst. Men ga seg med kvalmen i uke 12 med dei 2 andre, så teller ned, ikke til jul men til januar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter både nr. 3 og 4 så jeg går vel under her likevel? :P

 

Har en gutt på 4år og ei jente på 2 1/2 fra før av <3

De har ikke fått vite det enda da,men regner med det ikke er så lenge til de får vite det også ;p

 

Er 10+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia :) her kommer å nr 3 :) har en jente på 7,5 å en gutt på 2,5 :) nyheten har de ikke fått enda da æ syns uke 8,5 e litt tidlig :) men formen e ikke på topp, merker at de tar på å ha to til ja så spørs kor lang tid de tar før jenta begynne å spørre... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter vårt andre felles barn men jeg har en prinsesse fra før.. han har og ei jente fra før, så dette blir definitvt siste :) heheh

 

så jeg venter nr 3 ja :) spent på hvordan det skal gå med en som blir tre år samme mnd.. :) speeent <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter og nummer tre! :o)

 

Det har vært mye styr de siste ukene, noe som gikk fra sorgens nyhet til et lykkelig utfall!

Står litt om det her(http://www.barnimagen.com/forum/thread/142639718)

 

Men nå er vi altså i gang med nr.3. Vi har to jenter på 6 år og 2 1/2 år, så det blir spennende å se om prinsen melder sin ankomst denne gang! :)

 

Vi har ikke sagt noe til ungene og familien enda, det synes vi er litt tidlig. Men rett over nyttår tenker jeg nyheten er ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at vi er så mange:) Jeg blir mektig imponert over at dere ikke har sluppet nyheten. Jeg tror nok det ville vært mange som synes jeg var en skikkelig latsabb om de ikke visste at jeg var gravid. Det går ikke akkurat kjapt med meg om dagen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Slenger meg på. vi venter også nr 3 her i gården. Har to store jenter på 8 og 5 år. De har visst det noen uker allerede og er kjempeflinke og snille med mamman sin som er så dårlig og kvalm for tiden. Jeg er 9+6 nå.

 

Jentene gleder seg veldig til sommeren når babyen kommer. Hadde en MA i juni, hvor de også var informert, så de vet at det kan gå galt. Men siden kroppen er helt annerledes nå, ser vi positivt på dette.

 

Lykke til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her venter vi også nr 3:)

Har en gutt på 6år og ei jente på 3år som gleder seg skikkelig til sommern. Er bare 8+4, men er i så dårlig form at vi måtte fortelle barna hvorfor mamma kaster opp så ofte og ligger mye på sofaen.

 

Har jeg vært i god form så hadde vi nok ventet til jeg var passert 12 uker, men har for non dager siden vært på ul og der så alt bra ut så da bestemte vi oss for å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg går også med nr 3:)

Har ei jente på 6 og en gutt på 2.

Formen er begynt å bli bedre, har være fryktelig kvalm!:/

Ungene fikk vite det når jeg var 9 uker på vei, nå er jeg 11.

 

Blir travelt dette;) Lykke til alle sammen! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hører vel egentlig hjemme i august klubben da jeg har termin 1. aug., men de to andre har jeg fått 9 og 5 dager før tiden så jeg er litt begge steder..

 

Jeg er altså gravid med nr 3, er 11 fullgåtte uker i morgen. Så tror vi forteller barna det da. De fyller 5 og 7 år nå i løpet av første halvåret.Eldste gutt og minste jente. Så blir spennende hva dette er, har en liten følelse av at det er jente..

Begynner jo å få litt mage også har jeg vært/er forferdelig kvalm, så ungene lurer sikkert litt på hvorfor mamma er så lat :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gravid med nr.4 , har barn på 5,3 og 2 fra før, så dette blir spennede=)

termin 8 juli=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...