Gå til innhold

Slike kapselr til kaffemaskin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster det/hvor mange i pakka?

Ser på nett, der står det 45,- Men står ikke noe om antallet, og jeg regner da med at det ikke er 45,- per stk.

Er Nescafe Dolce Gusto Circulo jeg har sett på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kapslene til Nescafe maskinene får man også kjøpt på Rema. Der mener jeg det koster kr 45,- for en pakke med 16 kapsler.

(8 serveringer hvis du feks kjøper caffe latte (8 kaffe + 8 melk))

Skrevet

Takk for svar. Det har jo en del å si den delen også. Spiller ingen rolle hvor fancy maskinen er hvis den er steindyr i bruk.

Skrevet

Ja, ikke sant :-)

Jeg har ikke kjøpt meg kaffemaskin enda... selv om jeg egentlig har lyst på :-) Har tenkt at jeg nok (når jeg kjøper) kommer til å kjøpe en Nescafemaskin siden jeg synes det er praktisk å kunne få kapslene på Rema.

Så langt er jeg fornøyd med espresso-pulverkaffe fra nescafe og steamet melk. Caffe latte det og :-)

(men blir ikke lei meg om jeg får en kapselmaskin til jul) ;-)

Skrevet

Jeg lurer også på å kjøpe kapsel maskin, har bestemt meg for å ta en tur til butikken.

Tenkte på denne jeg

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/kaffemaskin/PICCOLOBLACKC/nescaf-dolce-gusto-piccolo-by-delonghi

I følge kapseltesten på klikk så kommer den ganske greit ut, også mht pris, men ja, hvis det her er snakk om at du må bruke 2 kapsler så blir det jo dobbel pris da..! Jeg har egentlig melkeskummer hjemme som jeg fikk for ørten år siden, lagret ubrukt langt inni skapet.. kanskje påtide å hente frem den igjen..! Skal dessuten prøve espresso-pulverkaffe fra nescafe, kan den brukes i vanlig kaffetrakter/filter? Kjøpes på vanlige butikker?

Skrevet

Hei.

Tror Nescafemaskinene har kommet ok ut i test, også med tanke på pris. Var bare et eksempel det med caffe latte. Den består av 2 kapsler pr servering, en med espresso og en med melk. Jeg personlig ville ikke ha kjøpt denne kapselvarianten. Bedre å kjøpe espressokapsler og heller steame/varme melken selv (og man får jo melkeskummer hos Ikea til en drøy tier)

En pakke med 16 stk vanlige espressokapsler koster kr 45,-

Nescafe espresso pulverkaffe er vanlig pulverkaffe som man blander med vann fra vannkoker :-) Smaker helt ok, men jeg skal ikke påberope meg å være kaffekjenner, og synes egentlig det meste av kaffe smaker ok bare jeg får melk i ;-)

Skrevet

vi har delongi nesspresso sin maskin.bestiller kapsler på nett.koster 3 kr på kapsel,pr kopp kaffe.men ofte når enn bestiller så får du tilbud kjøp for 500 få kaffe for 500.da blir det ikke så verst pris.smaken er fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...