Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Det er sjokoladesmak med en litt myk konsistens, men merker at den er litt sterkere enn sjokolade. Utenpå så er det "sjokoladestrø", altså sånne som ser ut som isstrø. Har googlet og trodde det var romkuler, men der er oppskriften med havregryn og kan ikke huske det var havregryn i de.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Etter bildesøket jeg tok på google tro jeg du mener punsjboller
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Det var det jeg tenkte jeg også, men tror jeg skal lage begge. Julegave til en som elsker punsjboller eller romkuler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå