Gå til innhold

Er dette romkuler eller punsjboller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjokoladesmak med en litt myk konsistens, men merker at den er litt sterkere enn sjokolade. Utenpå så er det "sjokoladestrø", altså sånne som ser ut som isstrø.

Har googlet og trodde det var romkuler, men der er oppskriften med havregryn og kan ikke huske det var havregryn i de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter bildesøket jeg tok på google tro jeg du mener punsjboller

 

 

Skrevet

Det var det jeg tenkte jeg også, men tror jeg skal lage begge. Julegave til en som elsker punsjboller eller romkuler. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...