Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Hva plages dere med nå i svangerskapet? Føler magen er såå høyt oppe nå. Alt presses oppover, for å ikke snakke om maten. Går å drar i bh'n forran for å løsne opp litt, selv når jeg går uten bh hjemme. Da strammer det litt kan man si. Kan ikke huske at magen falt mer ned sist, men håper at den gjør det. Ellers er det halsbrann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå