Gå til innhold

Telemark


Elsebeth

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, er fra Porsgrunn. Dagene flyr avgårde. Er for det meste jobb, også må jeg slappe av på ettermiddagen for å komme meg opp om morran igjen... Merker at energien er litt fraværende om dagen....

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opprinnelig ikke her i fra, men bodd her i syv år nå.. Dagene flyr kan du si, går i jobb, og har nå vært så "heldig" å få problem med bekkenet, men heldigvis bare en dag før juleferie :)

 

Hadde vært moro om det er noe interesse for et treff blandt kommende juni-mammaer i telemark? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, tidlig å få problemer med bekkenet. Jeg går til jevnlig kontroll hos kiropraktor etter en bekkenlåsning i påska (bar litt for mye kjøkkendeler på Ikea..:-/ ) Når jeg fortalte at jeg var gravid ville han ha meg jevnlig inn for å begrense bekken smertene. Håper det hjelper....

 

Hadde vært veldig hyggelig med treff. Morro om vi ble en liten gjeng som kan følge hverandre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time hos fysioterapeut, og håper på å få plass på trening i vann med fysio, så satser på det hjelper :)

 

Vært veldig koselig om folk kunne tenke seg det, kjenner selv ingen som skal ha barn til sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med om det blir et treff for junimammaene:) Er for tiden sykemeldt på grunn av kvalme jeg da, men satser på at det hjelper seg etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig å være sykemeldt, men man får vel bare gjøre det beste ut av det :) Så får vi håpe kvalmen din gir seg snart!

 

Kanskje vi kunne se på nyåret og sette opp sted og dato, og se hvor mange som ville blitt med?? Hadde vært veldig gøy, syns jeg da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir litt lei, men er bedre enn å gå på jobb når det er sånn... Får satse på det den gir seg ja:)

 

Ja det hadde vært koselig:) Artig å treffe flere med termin i juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...