Gå til innhold

Hvordan går det med deg mixy?


Gullis :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! så hyggelig da! jeg har nettopp kommet hjem fra legen, og det gikk jempe fint:-) Hcg har steget fra 42 til over 360! jippi.

Jeg er 30% sykemeldt pga høyrisiko svangerskap.

alt bra med deg 3 bonusbarnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flott å höre!!! Det må väre en sånn lettelse! :). Det går fint med meg. Ikke spesiellt plaget og når jeg er småkvalm eller puppene er vonde , er det egentlig en litt deilig bekreftelse på at noe er på gang :)..Har du tatt Hcg målinger over to dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

tok hcg test på torsdag, og da kunne jeg ikke teste igjen før i går.. så det har vært en laaaang helg! med ekstreme svigninger (dette går bra!fillern dette går IKKE bra, sov... slitsomt!)

jeg blir fulgt opp fom neste uke med pregnyl injeksjoner på gynekologisk poliklinikk hver uke fram til uke 12. hmmm, håper jeg ikke blir enda mer hormonell.. vannvittig kjipt å vingle sånn i humøret altså!! gi meg en chill-pill, anyone!

 

dette var ditt 3 barn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonsvingninger er helt uutholdelige, jeg var helt helt utenfor fra jeg sluttet med ppiller og en månedstid, sluttet 1.nov. Skjönte ingenting, beg å lure på om det var sånn jeg skulle väre :D- Dette blir det 4. barnet :). Hva er pregnyl injeksjon?`

 

Hvor gamle er de andre barna dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...