Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Skal feire bursdagen til 5åringen vår i helgen, med gutter fra bhg:) Hva kan jeg putte oppi? (helst innpakket snop, da jeg syns det er mest hygienisk..) Og hvor mange ting, sånn ca? Tenkte rundt 5 ting, det er vel nok? (og ja, jeg vet at mange her inne syns godteposer er noe tull, så jeg trenger ikke slike svar...)
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Her har vi brukt å ha: Kjærlighet Pastilleske Eventyrsjokolade Fox Nøkkelring/såpeboblerKlistremerker e.l.
Fjerteberte Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har pleid å ta meg en tur på nille og kjøpt sånne nett med sjokolader ( mynter, fotballer, hjerter osv) Så da blir det som regel: Sjokolade kjærlighet/lipstick kjærlighet fox I smågodt hylla får du ofte mini-pez som jeg har oppi smurf eller lignende Og en ballong =)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 takk!! Fox og pastiller hadde jeg ikke tenkt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå