Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 hvor lenge varer batteriet deres? Jeg må lade hver kveld.......synes dette er litt ofte...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 jepp...... IT mannen på jobb som har stilt den inn... HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Hvor lenge har du hatt telefonen da? Min måtte lades eldig ofte i begynnelsen. Mye fordi jeg jo holdt på med den hele tiden, men også fordi batteri blir litt mer "utholdene" etter noen ladinger. Nå kan det gå nesten 3 dager mellom at jeg må lade telefonen, vil si jeg har et medium forbruk. Det går ikke an å sammenligne en smart-telefon med en vanlig mobil. Husk at disse telefonene er små pc-er. Hvor lenge holder lap-topen din før du må lade den? ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 fik den for uker siden ca... Ja det har du rett i..... bruker den ganske mye... på jobb også.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Når det står på 3G så drar den mye mer batteri og da må du lade oftere. Så om du ikke er en hyppig internett-bruker på iPhone så kan du endre til GSM. Da vil den gå på ethernet som bruker mindre batteri og det har ingen innvirkning på ringing/sms, men nettet kan gå litt tregere på telefonen thernet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå