Gå til innhold

Har du en enkel mann, eller en vanskelig mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange som skriver innlegg om håpløse menn her for tiden. Er det virkelig så mange vanskelige mannfolk/fedre der ute?

Min er forsåvidt snill, men litt vanskelig/sta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye til overs for mannen min for tiden.

Skrevet

min er ikke vanskelig nei, tvert om

Skrevet

Min er inteligent, og bestemt, og har sterke meninger. Det er jo en god ting. Han er snillest i verden, og tar utrolig mye hensyn til andre, og da spesielt meg. Han er ikke esel-sta og ikke vanskelig, og lytter virkelig til andres meninger også når man er veldig uenig. Vi kommuniserer kjempegodt sammen, og jeg har aldri hatt behov for å henge han ut her eller andre steder. Det er rett og slett ikke noe å klage på. Jeg antar mange som mener de har så håpløse menn egentlig har et kommunikasjonsproblem, og det er nok ikke bare mannens skyld alene. Det virker også som en del her inne er hormonelle og har ekstra lett for å klage og syte over alt mulig, ofte uten å engang forsøke å ta det opp med den det gjelder.

Skrevet

hehe, da har du tydeligvis ikke levd med en vanskelig mann. Min har bestemt seg for at det ikke er noe vits i å rette på ting jeg tar opp med han, for han har nemlig erfart fra tidligere forhold at hvis han forbedrer seg på ett punkt vil det stadig komme nye ting som ikke er bra.

Men så heldig du er som har en skikkelig god en :) Min er snill han også altså, men som du kanskje skjønner, ikke så lett å lage ett godt samliv sammen med.

HI

Skrevet

Min mann finnes ikke vanskelig....han er fantastisk:)

Skrevet

min mann er veldig enkel, alt for enkel at det til tider kan bli kjedelig. er med på alt jeg foreslår, ser på tv på kvelden eller sitter på pc eller spiller playstation... Hadde vært kjekt om han tok intiativ itl å gjøre noe mer... Og på fridager har han aldri noen ønsker egentlig...

Ja, jeg er lei av å styre hele skuten alene.....

Han er veldig snill'

jeg er egentlig litt lei av ham akkurat nå. han jobber så mye for tiden....

Skrevet

ja, vanskelig... liten "dramaqueen" som vet hva han vil.. Men han har ett hjerte av gull og gir meg deilige orgasmer, og er åpen for å forandre seg å jobbe for oss, men ingen av oss er perfekte.. laaangt ifra, Men det er vel gjerne det som gjør det mer interessant, iallefall aldri kjedelig, men kunne vært mindre krangler og drama..

Skrevet

Min mann og jeg har verdens beste kjemi. Enkel eller vanskelig mann..hmm, for meg er han enkel å leve med, men han har sine egne meninger og er sterk som person, noe jeg liker. Jeg vet hvor jeg har han siden han er seg selv og ikke prøver skjule noe som helst. Folk må tørre å vise negative og positive sider og respektere at andre har det også. Vi gjør like mye hjemme og deler alt og viser at vi elsker hverandre. Når det er sagt har jeg full forståelse for at folk klager på mennene sine her inne... jeg har selv levd med "vanskelige" og "enkle" menn og trodde menn og kvinner ikke var skapt for hverandre... ble veldig letta da jeg fant ut at det er fult mulig å ha det godt med en mann. Men jeg tror virkelig utifra min egen erfaring at dersom kjemien ikke er bra fra starten så blir det aldri ett helt bra forhold, men det er min tro. Kjemien må stemme og er man usikker så er ikke alt på plass. Jeg visste at min mann var den rette da jeg traff han, det var noe annet liksom og tvilte elelr nølte ikke ett sekund, ingen hadde klaffet bedre noen gang!

Men hadde jeg ikke truffet han så ville jeg nok bare tatt til takke med en som ikke var romantisk, som ikke kunne rydde opp etter seg, eller vise at han satt pris på meg, fordi det var min erfaring. I dag ville jeg aldri holdt ut med en som feks satt og unnskylte seg med ; jeg er mann og menn er ikke romantiske...o.l. det har jeg hørt flere ganger og fy søren så lite sjarmerende det er... og FEIL! Menn er forskjellige de også og kan ikke bruke setninger som; jeg er bare en mann... De finnes fantastiske og romantiske menn som viser kjærlighet og omsorg, som lytter, er kreative og har humor som alltid får deg i godt humør når du er lei, det er for meg: skikkelig menn!!!... altså ikke noen tøffel mammadalt eller "unnskyld jeg er mann" typer. Går ting dårlig og du ikke var fornøyd med han du hadde, så bruk tid på å spør deg selv hva du ønsker, og let etter det i neste "mannesøk", ikke hopp inn i noe likt... Da blir det samme leksa omigjen..

Hilsen en som har erfart noen slitsomme rotekopper og mammadalter og som tilslutt fant en som er og blir perfekt for meg=) Det finnes alltid noen bedre for de som ikke har det bra, men en må også gi av seg selv, ikke bare ta=)

Skrevet

Min mann er forsåvidt ganske enkel. Han er medgjørlig og gjør som oftest det jeg spør om. Allikevel er han svært oppegående og intelligent.

Men..han er ikke typen som ser ting som må gjøres. Han har mange interesser og det virker ofte som om han er mer engasjert i sine hobbyer enn familie og hjemmet. DET er irriterende og det er det kranglene våres går ut på:/

Skrevet

Hadde han ikke sittet i stolen sin hver bidige dag skulle jeg trodd vi delte mann!

Skrevet

Spørs hva du mener med enkel. Vi bruker ofte betegnelsen "enkel person" for å beskrive et menneske uten særlig mye kunnskap. Mannen min er lett å ha med å gjøre - han vasker tøy, lager middag, tilbringer fritiden sin sammen med oss, er omsorgsfull osv. Fagmessig er han over gjennomsnittet smart og har høyere utdannelse..

Jeg føler meg veldig heldig som har funnet en så snill og god mann.

Skrevet

Min mann er den eneste grunnen til at jeg lever. Han kom inn i livet mitt da jeg var i ferd med å avslutte alt, og nå er tilværelsen egentlig bra :)

Skrevet

Mannen min er en person det er lett å samarbeide med for å få familien AS til å gå rundt. Han er hjelpsom, omtenksom, og veldig glad i både meg og ungene. Jeg har vært veldig heldig, men det har jommen han også vært. ;)

Skrevet

Min er en hengiven logrende valp så lenge han ikke blir imotsagt og får godt stell.

Men sier jeg han i mot då blir han den verst tenkelige trassungen dere kan tenke dere. Og det er slett ikke lett å løfte et trassbarn på 105 kilo og bære det ut på rommet når det er umulig.

Noen som bil bytte?

Skrevet

Min er vanskelig. Veldig bestemt, ikke spes omsorgsfull, sta, kverulant osv. Jeg er ikke lett jeg heller. Vi er nå ved et punkt hvor jeg vurderer å flytte ut. Vi er helt låste. Setter ikke pris på hverandre, null sex, ikke noe intimitet, samhold. Er så lei meg. Vi har ikke felles barn, jeg har en sønn som bor hos oss fulltid. Bf i annet land, lite kontakt.

Skrevet

Mannen min er enkel å ha med å gjøre!

Han sier det også om seg selv: At han er en enkel mann, trenger bare å få basisbehovene dekket så er han fornøyd. Ikke mye kompliserte følelser der i gården nei... :-)

Lite krangling, han tar sin del av husarbeidet, ingen store utskeielser i hverdagen.

Nesten så han kan bli litt kjedelig av og til, men det er vel egentlig ikke så mye å klage over. Jeg er fornøyd jeg!

Skrevet

Enkel og sta mann

Trenger at jeg maser på han ofte, er veldig slitsomt..

Det postive må være at han har god jobb, er en flink pappa og veldig snill og lojal.

Skrevet

Han er en enkel mann, som elsker å gjøre seg vanskelig.

Skrevet

Min er så enkel at det blir vanskelig.....

Skrevet

Han er en god kombinasjon, vil jeg si. Enkel på den måten at hjernen hans fungerer på en rett frem og veldig "enkel" måte. Komplisert og vanskelig på den måten at hans "rett frem"-tenkemåte kræsjer helt med min "total forvirring hit og dit frem og tilbake"-tenkemåte :)

Han er en god mann, bare skrudd sammen litt annerledes enn meg!

Skrevet

Vanskelig. Han er svært intelligent og har mange evner, hjelper masse til hjemme og gir meg det jeg trenger, men han er komplisert og kan til tider være humørsyk og vanskelig å tolke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...