Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Ei med innlegg på aleneforledre debatten som heter; Hvordan sier man til samboeren at man vil ende forholdet? Det må jo være en spøk!! Har lyst å gjøre det slutt og bare kose og ha masse tid til barnet sitt... Det er ikke noe kult å være alene, det er ikke masse tid.. Og typen har tydeligvis ikke gjort noe som helst.. Kanksje folk bør begynne å tenke seg om en ekstra gang før de får barn!! Alt for mange barn som vokser opp uten at mor og far ikke er sammen.. Det vet jeg alt om, og skulle ønske at jeg hadde ventet med å fått barn og funnet meg en jeg ville dele livet med før jeg fikk unge.. Så klart elsker jeg ungen min!! Over alt! Men det jeg ønsker for barnet mitt er jo at mor og far skal bo sammen, desverre er det ikke sånn Å da blir jeg provosert av folk som bare skal gjøre slutt og er klar for å være alene.. Barnslig!!
Sweet Amber Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Nå stod det litt mer enn akkurat det i innlegget da. Sånn blir det når du tar med deg deler av innlegget til et annet forum og legger til litt selv.. Hun går og irriterer seg over alt han gjør og det er tydelig ikke noe kjærlighet igjen. Det er ikke barnslig å bryte ut at et forhold uten kjærlighet, man blir ikke ekstra voksen av å forsake all lykke.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Hadde jeg visst da det jeg vet nå, hadde jeg ikke fått barn med denne mannen. Jeg var ung og dum og veldig naiv. Det er likevel ikke bra for barna om vi bor sammen. Skal flytte fra ham så snart jeg får muligheten. Har vært tilbake hos ham i halvannet år, sist gang gav jeg det en ekstra sjanse, men dette forholdet er dødsdømt. Jeg hadde det bedre som alenemor.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Ok. Hadde vært enklere om du skrev dette til som innlegg til HI (i det opprinnelige innlegget), men ok. Vi tar ditt syn til etterretning og skal vurdere det nøye
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er som regel veldig dårlig til å svare på innlegg,kan nok bli bedre på det.. men uannsett, dette kjenner jeg meg veldig godt igjen på. Er selv fra separerte foreldre siden jeg var tre år. Noen sier at hvis man gjør det mns barna er små vil gjøre det enklere for barna, TULL!! Jeg er som rene bordtennis brettet med ball trillende frem og tilbake selv nå i voksen alder, kun pga mine foreldres krangler, havner alltid imellom. har selv fått en sønn nå og er kjempe glad for at jeg er samme barnefaren og at vi er to om alt her i hjemmet. gjør det enklere for å holde rent, nattevåken og hjelpe hverandre når den ene er sliten eller syk. for det er vviktig å ikk glemmede tøffe tidene, bare å ha hodepine kan være tøft med et trengende barn alene.!! Utrolig egoistisk og begynne å tenke på dette først etter barnets ankomst!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 jeg forstår ikke hva du finner provoserende. at hun er misfornøyd i et forhold og du ønsker deg et forhold?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Nå er det faktisk ikke alle som er slik etter et brudd og det er ikke i alle hjem hvor det er to foreldre at begge faktisk hjelper til. Her hjemme bor jeg ennå med far til barna mine, men han gjør ikke en dritt hverken med hjem eller unger. Blir bare ekstraarbeid med ham, siden jeg må vaske etter ham også, i tillegg til ungene, så ikke ta det tullet med at alt er så jævlig rosenrødt i familier hvor foreldrene holder sammen for enhver pris.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Fordi man irriterer seg over ting med samboer, er vel ikke første og beste løsning å gå ifra han.. Fordi ho er lei av han og alt han gjør, de føler seg ikke lykkelig, osv, osv... Man bør ha prøvd det meste før man skiller lag når man akkurat har fått en baby.. For det første så er det å få en baby en stor omveltning for alle par.. Men man bør få hjelp til kommunikasjon, problemløsning osv.. det finnes plasser for dette, for eksempel familievernkontoret.. Funker ikke dette, og man ser ingen utvei.. Så er det jo ikke så mange valg.. Men man bør jo prøve så godt man kan før man blir aleneforelder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå