Gå til innhold

Deres beste tips? Skal handle på taxfree...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og ettersom jeg er gravid, så blir det lite sprit og tobakk! Derfor tenkte jeg å kose meg litt ekstra i parfymeriavdelingen på turen....

Hvilke produkt klarer du deg IKKE uten? Beste pudder? Beste mascara? Lipgloss? Noen gode tips ang. mineral makeup? Solpudder?

Hadde vært supert med noen nye tips, har kjørt meg fast i de samme produktene, de er jo BRA, men kanskje gøy med noe nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste tipset tror jeg må være å huke tak i et menneske som jobber i den butikken du skal handle i...

Og dermed få tips til produkter som passer for akkurat deg, med din hud, dine farger og din personlighet. :)

Hvis du er heldig, finner du en dedikert og dyktig person!

(jeg skal forresten i samme ærend på onsdag, så jeg skal jammen følge mitt eget tips!!)

Skrevet

Mitt beste tips er vel å sjekke normalprisene/nettprisene før du skal handle på tax free, fordi det ofte viser seg at mange ting er DYRERE på tax free selv om det jo skal være billigere. Godteri for eksempel, er jo en del dyrere. Anbefaler deg å undersøke prisene først.

Kan si jeg er glad i Sergio Tacchini parfymene Donna og Ozone. Man får ikke kjøpt dem i nordnorge der jeg bor, men så dem sist på tax free, så kanskje du finner dem. De er lette og luftige og veldig gode. De kan du jo sniffe litt på om du ikke kjenner til dem fra før. Parfyme er ellers veldig individuelt. :)

Skrevet

Moonfreckle, det er jo selvsagt veldig smart;)

Men da er jeg avhengig av å treffe en bra salgsperson, ja! Har prøvd mye rart opp i gjennom, etter anbefalinger fra parfymeriansatte. Forrige gang så var det en som ville ha meg til å kjøpe LILLA mascara....! Jaha, ja! :)

Skrevet

Takk for tips anonym 22.49, skal sniffe litt på dem! Ikke hørt om dem før engang, spennende!

Skrevet

Spør aldri noen om råd som du synes ser helt utfrika ut selv. Spør noen som du synes ser velstellt og flott ut. Større sjans for at de gir gode råd. :)

Skrevet

Dior mascara er den beste jeg noensinne har prøvd, og jeg har prøvd mange! Ellers kjøper jeg alltid "elisabeth arden eight our creme", som er ett must for meg på vinteren. Lancomé sine lipglosser er gull. Biotherm body lotin er også kjempe bra! Men nå ramser jeg bare opp de produktene jeg bruker da :) ikke sikkert de er riktige for deg.

Skrevet

Jeg bruker allerede Lancome lipgloss, elsker dem! Og samme med Boitherm bodylotion, så vi har nok samme smak:) Eight hour creme klarer jeg bare ikke, den smaker/lukter så vondt, synes jeg:)

Skrevet

Da tar jeg en råsjans å tipser deg om en parfyme jeg nettopp har oppdaget også :) Versage bright crystal. Kjempe god, og kjæresten min elsker den :) Om du bruker foundation kan det kanskje være lurt å kjøpe en primer også. Det er helt genialt!

Skrevet

Jeg kjøper alltid L'Occitane sin handkrem. Den er utrolig god til tørre vinterhender :)

Skrevet

Jeg klarer meg FINT uten sminkeprodukter, men her er noe av det jeg har på badehylla:

Chlôe - Eau De Parfume

Lancôme Drama maskara

Dior lipgloss - naturlig rosa farge med litt glitter (tror den heter Pearl)

Dior ansiktskrem - her finnes en for hver hudtype...

Art Deco - mineral powder

Jeg har kjempelyst å prøve Mac produkter, så om tax free har det, kan du jo sjekke det ut. De har mye bra! :)

Skrevet

Tusen takk for alle tips! Håndkremen skal jeg definitivt prøve, har elefanthud på henda for tiden!

Art Deco Mineral Powder, den skal også testes ja! Noen som har prøvd I.D. Minerals? Jeg har True Match Minerals nå, men synes ikke den er sååå bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...