Gå til innhold

Tror mamma kunne vært sammen med oss hver dag i flere timer om hun hadde fått lov!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun er ekstrem! Da mener jeg ekstrem!! Hun sender meldinger eller ringer hver dag med spørsmål om å få se barnebarnet sitt! Samboeren min er smålei, (mye pga at han å mamma ikke er bestevenner fra før) men jeg får dårlig samvittighet hvis jeg sier nei, så jeg drar dit med han eller hun kommer hit når sambo ikke er hjemme.

 

Vi var der i går f.eks. å i dag har hun allerede ringt å sendt meldinger i hytt å gevær å sier at hun savner gutten såå mye å at hun gleder seg til å se han igjen.. nesten sånn "hint hint" melding..

 

Ja! jeg skjønner at jeg skal være gla for at hun vil møte han så mye å viser kjærlighet osv blablabla.. for det er ikke alle som er så heldige som har det sånn.

 

Men det er jammen meg ikke enkelt når det blir for mye av det gode heller kan jeg bare fortelle!

 

Måtte si ifra en dag her at det ikke går an at hun kommer hit eller at vi skal komme dit på besøk hver dag! Da ble hun nesten fornærmet, å sa at hun skulle holde seg unna om det var så fælt. Så da måtte jeg liksom sette meg ned å forklare at jeg mente det ikke sånn men at det finnes en mellomting mellom å møtes hver dag å ikke møtes i det hele tatt.

 

Tror hun skjønte det etterhvert. Men nå ser jeg tendenser til at hun begynner som før igjen..

 

Å ikke nok med det.. vi skal feire jul til faren til sambo i år. Å det tok mamma veldig tungt! Hun skjønte liksom ikke hvorfor å jeg måtte forklare at nå har jeg egen familie å da kan de ikke regne med at jeg skal være der heeele tiden. Hun kunne også fortelle at hun nesten begynnte å gråte en kveld hun var hjemme for hun tenkte på at vi skulle feire jul et annet sted i år.

 

Skjønner ikke at det er mulig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med andre ord du og mannen opplever med din mor det andre forteller de opplever med sin svigermor. Vær glad at det er din mor og ikkehans ihvertfall så er det lettere å si fra.

 

Men skjønner det er slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...