Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Okei, lang historie kort: Jeg sørger fremdeles over eksen som forlot meg for 1,5 år siden. Hun har sagt at vi heller ikke skal være venner, og at hun ikke vil ha kontakt. Er det bare teit av meg å sende julekort,eller kan det hende hun hadde satt pris på det likevel? Tenker ikke at jeg får henne tilbake fordi, men jeg kjenner sterk kjærlighet til henne enda, og vil egentlig bare si at jeg tenker på henne ved å sende julekort. Er det dumt?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Ja, når hun har sagt klart fra at hun ikke ønsker noe kontakt, så er det bare dumt å sende julekort. Det er ihvertfall min mening.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg ville ikke sendt julekort til noen som ikke vil ha noe kontakt. Selv om det bare er en enkeltting blir det litt stalkeraktig å kontakte en som sier hun ikke vil.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Men jeg tenker liksom: Enn hvis hun innerst inne ønsker å se hvor mye jeg tenker på henne og er glad i henne? Men det er kanskje bare makebelieve...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Nei, du skal ikke sende julekort til x-en din! Det kommer ikke til å ordne seg.. sorry for å være så brutalt ærlig, men hun har sagt hun ikke vil ha kontakt med deg, og dere kommer ikke til å bli sammen igjen... Hun vil nok heller bli irritert enn glad om det dukker opp et kort i posten etter hun har gitt beskjed om hvordan hun føler for deg.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Du har jo sikkert rett i det da. Jeg bare tenker at hun egentlig vil jeg skal ta kontakt igjen nå (halvt år siden sist jeg gjorde det), og at han begynner å savne meg...men det er vel bare jeg som lager meg drømmer som ikke blir virkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå