Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 jeg har egentlig IKM på lørdag..begynte å blø litt på lørdag som var nå.tenkte kanskje det var festeblødning..,men jeg blør jo fortsatt litt,så derfor regner jeg med at det er mensen. har en del murringer og stikkinger i puppene,og det pleier jeg ikke å ha når jeg har mensen. også en grunn til at jeg blir litt i tvil... en annen ting og,er at jeg pleier å spotte ett par dager først,og det gjorde jeg ikke nå. blir helt forvirra av den syklusen min...det er jo ikke lenge siden jeg hadde mensen sist,siden jeg fikk mensen 1 uke tidligere nå... åh!!! Noen med erfaringer,eller som har noen synspunkter?
Cryst@l Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 åå..! Jeg og har hatt det sånn! Men bare 3 dager før ikm.. og det var en del, Noen dager før var jeg sikker på at jeg var gravid. masse symptomer og sånt. Plutselig en dag da eg stod opp og gikk på do var det lysrosa på papiret, tok på bind og når eg var kommet på jobb var det myyyye.. og det varte i to dager, tok en dags pause og begynte igjen i 2 dager litt mindre. så ingenting. Jeg pleier også å spotte først og alt. Jeg har faktisk fremdeles et lite håp om at det er noe der, men har ikke hatt noen positiv test.. Det jo lov å håpe... Men har du tatt noen test da??Eller flere symptomer?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2010 Det er så kjedelig,og jeg blir så frustrert!! brukte lang tid på lille gutt og,og ser for meg at det kan ta en evighet denne gangen også.. men ja,har selvfølgelig tatt en test;) hehe...det gjorde jeg på lørdag det,den dagen jeg begynte og blø..men skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det,har jo som sagt egentlig ikke IKM før til lørdag..hehe.. og den var negativ selvfølgelig.. jeg føler liksom at jeg har litt symptomer da..stikkinger i puppene og magen,og strekker litt nederst i magen..eller noe sånt;) hehe...jeg pleier ikke ha så mye av det når jeg har mensen. Når har du IKM da? Testa?
Cryst@l Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Ja, skjønner det Du får teste igjen til helga :) Jeg hadde ikm 1 des og begynte å blp 29.nov. tok en test i går på ettermiddagen og den var negativ. Så håpet forsvinner sakte.. Og før jeg begynte å blø hadde jeg også masse strekking i livmoren, vondt i korsryggen og veldig sliten... Vi får holde på de positive tankene. Eg nærmer meg uansett en el snart så ny pp har vel igrunn startet.. hehe
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2010 blir vel en ny pp her og snart kan det se ut som;) hehe... men en prøver jo å holde motet oppe da;) men siden jeg fikk mensen tidliger,har jeg hatt EL da jeg trodde jeg hadde det nå da? hvis ikke har vi jo totalt bomma...på en uke liksom;) Mye å tenke på ang dette gitt;)
Cryst@l Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Ja, det kan hende dere bomma, men det kan også være kort lutealfase.. Da er det lurt å høre med legen i forhold til det. Noe med stoffskifte eller noe sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå