Gå til innhold

10 minus: uggs eller superfit gore tex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka dokke trur?

Og dere som har uggs selv, er de virkelig så skikkelig varme? Leah skal ikke akkurat gå ute lenge i sånne temperaturer, så om uggsene ikke støtter der de skal tar jeg ikke så tungt, vil bare at hun skal være varm på føttene den lille tiden de er ute i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er foresten to og et halvt :o)

Skrevet

Jeg er ingen Uggs- tilhenger, så jeg ville gått for superfit gore tex.. Eller Kamik- kjempegode og varme sko til småttiser..

Skrevet

Jeg har både superfit og uggs, så valget står mellom de to ;)

Har fått arve et par superfit-sko, men i dag var visst nøtta litt kald på tærne etter endt utetid. Lurer da på om uggs kanskje er varmere (de er nye).

Har investert i nye ullsokker da ;)

Skrevet

Har fått arve et par superfit-sko, men i dag var visst nøtta litt kald på tærne etter endt utetid. Lurer da på om uggs kanskje er varmere (de er nye).

Skrevet

Uggs er visstnok laget mer for utseende enn varme, så jeg ville heller brukt goretex i så mange minus som det er ute nå:)

Skrevet

Skrevet

Selv med all den ulla i? Hehe, skulle jo tro det ar som å ha en sau på hver fot, men har jo aldri prøvd dem selv, så :)

Skrevet

jeg har uggs, men ser ikke på de som noen "leke-sko". Når jeg er ute og leker med ungene, bruker jeg goretex-ene mine. Uggs-ene bruker jeg til og fra jobb. Uggsene mine henger ikke like godt på foten som goretex-ene, og de er også glattere.

Skrevet

Uggsene min er ikke så veldig varme egentlig. Dessuten er de umulige å å tur i på snø eller is, de er utrolig glatte.

Skrevet

Har hun tynne (tekniske) ullsokker på i superfit'ene? Hvis hun har rent ull på foten så er det godt mulig det er derfor hun har blitt kald på beina! Ull absorberer svette men gore tex membranen slipper ikke vannet ut igjen og derfor blir man kald. Med en blandingssokk (f.eks ullvang) så unngår man det problemet og er varm hele tiden :) Bomull er heller ikke noe særlig, merker jeg på min gutt på to år. Også er det viktig å ikke ha for mye på beina - merker at besteforeldrene på død og liv skal ha tykke, tykke ullsokker på og det er det jo ikke plass til og da blir det i all fall kaldt! ;)

Skrevet

Bo har et par uggs, og det er de er fantastiske (så fremst det er tørt ute). Han er alltid god og varm på beina, selv med bare tynne bommulssokker inni. Dessuten er de myke å ha på foten, så han kan fint sette seg ned på huk (bøye leddene) uten at det strammer.

Så her er det Uggs når det er så kaldt som nå.

Ellers har han et par kavat, som også er veldig varme og gode (og vanntette), men de er så stive at han må sette seg ned for å plukke opp noe fra bakken, siden han ikke får bøyd anklene ...

Skrevet

Bo har et par uggs, og de er fantastiske (så fremst det er tørt ute). Han er alltid god og varm på beina, selv med bare tynne bommulssokker inni. Dessuten er de myke å ha på foten, så han kan fint sette seg ned på huk (bøye leddene) uten at det strammer.

Så her er det Uggs når det er så kaldt som nå.

Ellers har han et par kavat, som også er veldig varme og gode (og vanntette), men de er så stive at han må sette seg ned for å plukke opp noe fra bakken, siden han ikke får bøyd anklene ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...