Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Lørdags morgen fant jeg en hard kul i bakhodet, på kraniet før overgangen til halsen. Den er ca 1,5 cm i diameter er hard og ubevegelig. Den sitter på venstre side. Kjenner jeg blir litt bekymra. Noen som har vært borti lignende? Jeg skal til legen i morgen slik at han kan kjenne på og vurdere om det skal utredes. Jeg har ikke noe symptomer. Kankje litt svimmel av og til, men det er jo vanlig for meg og være med mitt lave blodtrykk. Liker ikke dette noe særlig!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har akkurat make.. sikkert muskel..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Sikker på at den ikke alltid har vært der? Jeg har 2 kuler i kraniet mitt. De har vært der hele livet og jeg er nok bare skapt sånn. De fleste kuler viser seg å være helt ufarlige. Fint at du får det sjekket opp da, så slipper du å bekymre deg om dette.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Ja, er ganske sikker på at den ikke har vært der før. Hadde vel ikke blitt så overraska over at den var der om jeg gjorde det. Vasker jo håret ofte og har aldri merket noe assymetri tidligere. Den er littegranne øm også, men ikke vond på noen måte. En gang for mye til legen enn en gang for lite sier nå jeg. Best å få sjekket dette selv om jeg føler meg litt hysterisk kanskje. Jeg er ikke akkurat den som renner ned dørene til legen. Håper han har en god forklaring til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå