temine Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Har 6 fine bilder av mine to skjønninger. Lyster sånn på å sette de fint sammen på dataen til et stilig julekort. Hvilket program har dere med erfaring brukt, og er det vanskelig?
Mrs. Bouquet Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har lagd kort hjemme på redigeringsprogram og det har gått greit. Brukte et som følgte med canonprinteren. Men når jeg skal lage mer enn 4 stk. så koster det mye med både fotoark og blekk + konvolutter så jeg har funnet ut at det billigste og enkle er å bestille på nettet. Resultatet blir omtrent det samme.
temine Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2010 Blekk er så billig å importere fra Kina, så jeg har kommet frem til at det er billigere å lage selv, med billig fortopapir fra clas ohlsson i tillegg. Husker du hva redigeringsprogrammet het? Vi har og en canonprinter og div medfølgende programmer.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er ikke helt sikker på hva programmet heter, har ikke brukt det etter at pcen ble formatert. Men etter å ha googlet litt tror jeg kanskje det er Easy-PhotoPrint
Mrs. Bouquet Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er ikke helt sikker på hva programmet heter, har ikke brukt det etter at pcen ble formatert. Men etter å ha googlet litt tror jeg kanskje det er Easy-PhotoPrint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå