Gå til innhold

Sitter å lager julekort, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 6 fine bilder av mine to skjønninger. Lyster sånn på å sette de fint sammen på dataen til et stilig julekort. Hvilket program har dere med erfaring brukt, og er det vanskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagd kort hjemme på redigeringsprogram og det har gått greit. Brukte et som følgte med canonprinteren. Men når jeg skal lage mer enn 4 stk. så koster det mye med både fotoark og blekk + konvolutter så jeg har funnet ut at det billigste og enkle er å bestille på nettet. Resultatet blir omtrent det samme.

Skrevet

Blekk er så billig å importere fra Kina, så jeg har kommet frem til at det er billigere å lage selv, med billig fortopapir fra clas ohlsson i tillegg.

Husker du hva redigeringsprogrammet het? Vi har og en canonprinter og div medfølgende programmer.

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva programmet heter, har ikke brukt det etter at pcen ble formatert. Men etter å ha googlet litt tror jeg kanskje det er Easy-PhotoPrint

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva programmet heter, har ikke brukt det etter at pcen ble formatert. Men etter å ha googlet litt tror jeg kanskje det er Easy-PhotoPrint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...