Gå til innhold

Jeg er så utrolig babysyk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er bare at jeg er student og har 2,5 år igjen av studiene, og vi har allerede 2 barn fra før. Mannen vil ha en til, men han mener det er best å vente til jeg er ferdig med utdannelsen min. Fornuften min sier en ting, hjertet sier noe annet! Tenker også litt på alder da jeg snart er 30, og på aldersforskjellen mellom de eldste 2. Har alltid hatt en drøm om å ha 3 barn når jeg er rundt 30, ikke 33-34..

Jeg er så babysyk at jeg sitter å kikker på babyklær på nettet:/

Blir gal av tanken på å være så babysyk i 3-4 år til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner frustrasjonen..sliter med det samme, har vært babysyk i et par år nå. Vi har også to stk men økonomien tillater dessverre ikke flere barn nå, av diverse årsaker. Jeg håper det bedrer seg snart, men foreløpig ser det dårlig ut. Må jo jobbe en stund også, og se at vi klarer oss, før vi kan starte prøvingen igjen.

Minste er allerede større enn aldersforskjellen mellom de to vi har, så det toget har gått. Men sånn er det bare, alt kan ikke planlegges. Det vil si, alt blir ikke som man planlegger.

Når det er sagt, er det smart å få barn i løpet av studietiden! Du får fødselsstipend, og kan ta et års permisjon, evt. mannen tar all permisjonen. Ved første tilfelle, bør du jo time det sånn noenlunde (f.eks. bli gravid i sept-okt neste år sånn at du får på sommeren, mens hvis mannen skal ta permisjonen kan du jo bare kjøre på:-) Vår situasjon lar seg dessverre ikke løse like "lett".

Lykke til.

Skrevet

Det blir så altoppslukende også:/ Er redd for å bli veldig kvalm under svangerskapet hvis jeg blir gravid under studiet, var det i det ene svangerskapet mitt..kan jo ha flaks, men også uflaks:/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...