Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Vet noen hvor lang tid det tar før jeg får noen som helst bekreftelse på engangsstønaden? går på skole så har ikke jobbet nok til å få foreldrepenger.. fikk beskjed fra nav om at jeg skulle da få engangsstønad. ca en måned etter jeg hadde søkt om OS og ES, fikk jeg bekreftelse på at jeg får OS fom desember. Har enda ikke fått noe svar ang ES!!! Har noen peiling på hvor lang tid det tar, og om jeg evt må søke på nytt? skal til å flytte så hadde vært greit med de pengene sånn at jeg kan få kjøpt det jeg trenger til leilighet og baby i litt god tid!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Ring dem og spør. Jeg måtte sende inn søknad to ganger, for de mistet den første. I tillegg kom bekreftelsen i posten to måneder etter at pengene var på konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå