lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Noen som vet om sykehusene setter opp planlagte keisersnitt i helgene? Eller er det bare på ukedagene..? Skal på kontroll hos legen på torsdag, og da får jeg dato.. Har en uke igjen til termin på lørdag, det er derfor jeg lurer.. Hadde nemlig håpet på å få på fredag.. 10.12.10..
a'Nöel Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Jeg hadde keisersnittet mitt på en fredag, så det er godt mulig du får det da
Nagilimia Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 De setter bare opp på ukedagene. Har ikke hørt om noen i helga. Ks blir billigere ved å holde det unna skifttilleggene. Men det er type veldig planlagt da
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 De setter ikke opp på lørdag og søndag. Men mandag-fredag! Jeg har hatt to på torsdager og skal ha mitt neste en fredag!
AO3 Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 De tar ikke planlagte ks i helger, nei - og det skal du bare være glad for! En av (de mange) fordelene med planlagt ks vs akutt ks er jo nettopp at barnet blir født mellom 08 og 15 på en hverdag, når beredskapen er høyest hvis noe uforutsett skulle skje, og alle er uthvilte. Hilsen en som fikk sin gutt med akutt ks en søndag kveld.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2010 Takk for svar jenter! Det var det jeg regnet med.. Regner også med at fredag blir for kort varsel og at det er fullbooket, så kanskje jeg får møte snuppa mi på mandag da. Selv om jeg syns 13 er en litt skummel dato
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Lykke til! 13 desember er en fin dag det, det har gått veldig fint for meg å ha bursdag den dagen!! (heldigvis ikke fredag den 13 dette året!). Det blir nok bra uansett hvilken dag du får!
marenmor Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 13. er en finfin dag det fikk en gutt paa selveste fredag den 13.! Viste seg aa vaere en lykkedag for oss Lykke til!
AO3 Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Luciadagen må da være en kjempefin dag å ha bursdag på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå