Gå til innhold

Baker dere 7 sort til hul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvfølgelig å skrive jul.

Skrevet

Haha, hul ja.. Skjønte hva du mente da ;) Men nei, pleier egentlig ikke å telle. Noen ganger flere, andre ganger mindre :) Henger meg ikke opp i tall sånn egentlig.

Skrevet

Ja :)

Men moren min derimot. Hun er GAL. I fjor baka hun 29 sorter...!!

Skrevet

Yderst sjelden:)

Er ingen småkakespisere i familien, så ser ikke poenget:)

Skrevet

Blir nok mere enn 7 sorter her, men jeg tar sikkert etter mamma, hun bruker å bake rundt 20 sorter. Regner med det blir rundt 10 her:)

Skrevet

Nei, det ser jeg ingen poeng med. De tørre kjeksene er dønnkjedelige. Kjenner ingen som sier det er skikkelig godt.

Jeg har kjøpt litt forskjellig konfekt, også har jeg bakt gullerotkake og brownis som jeg har fryst ned. Også kjøper jeg pepperkaker. hvis noen kommer hit og er missfornøyd med den serveringen, så kunne jeg ikke gitt mere blaffen.

Skrevet

Hehe, nei og ikke brygger jeg mitt eget juleøl heller. Det blir 2-3 slag kaker, altettersom hvor mye det ser ut som vi trenger mtp besøk:)

Skrevet

Trenger ikke være tørre kjeks 21.46. Masse gode kjeks man kan lage

Skrevet

Nei, jeg baker ikke engang et slag.

Skrevet

Langt ifra! Hehe. I år har vi bakt en solid ladning med pepperkaker, og det tror jeg holder. Kanskje jeg øker til to slag neste jul ;)

Men i år prøver vi å brygge øl for første gang, så det blir jo spennende...jeg føler på meg at det blir totalt usmakelig og mislykket, men mannen er spent som en unge på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...