Gå til innhold

Dukke- krise!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er på utkikk etter en dukke til min jente. Hun er ekstremt dukkejente, men har til nå egentlig bare hatt mine gamle dukker. Nå er det på tide med ny dukke til henne. Siden hun allerede har en del dukker, ønsker jeg å kjøpe en fin dukke til henne. Det vil si en dukke som ser litt "ekte" ut. Gjerne med hår. Og viktigst av alt: Hun ønsker seg en gutt:)

Har vært rundt på all verdens butikker her i stavanger uten å finne det jeg leter etter. Var ganske nær på Bånsull- men de var selvfølgelig utsolgt. Hadde bare en utstillingsdukke som jeg forelsket meg i. Men hun i butikken husket ikke merket på dukken- like langt.

Så: Noen som har forslag til hvor jeg kan lete? Butikker? Internett?

Håpe håpe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på sprell.no eller riktigeleker.no. I disse butikkene har jeg sett guttedukker med hår, men de er veldig dyre, og det er heller ikke sikkert de har dem på nett.

Skrevet

www.benteh.piczo.com

dukkesiden.piczo.com

Den typen dukker du mener?

Skrevet

Takk dere som har svart. Fant mange flotte dukker på sidene dere foreslo. Mest aktuell er vel kanskje baby Jakob på sprell.no. Helt perfelt er den ikke. Hadde kanskje hatt lyst på en litt større dukke.

De du "min fineste skatt" viste link til, var bare helt nydelige! Men litt for dyre (hadde ikke lyst til å betale mer enn max 800 kr...) og kanskje litt for realistiske?

Andre forslag?

Skrevet

Hm, ville bare si at jeg er veldig enig med deg. De dukkene var litt vel realistiske... Fikk ikke noen leke følelse når jeg så dem, heller en uggen en. Uten at jeg helt vet hvorfor jeg reagerte slik.. ?

Skrevet

Helt enig. Akkurat som om det var dukker beregnet på voksne!

Har så lyst til å finne en fin en til jenta mi. Ingen som kan tipse meg om noen fine? Om jeg ikke finner guttedukke, så går det med jente og. Vil bare ha en fin en:)

Skrevet

på yes vi leker selger de dukkegutter med hår,ser ut som en riktig baby,koster ikke allverdens...vet ikke om de har den butikken i stavanger,men kan jo være de har en nett side

Skrevet

går du for jente dukke er det en fin dukke som heter : Skrållan,selges på bla maxi...har hatt lyst til å kjøpe den til jenta mi men hun har så mange dukker...ikke kjøp amasing amanda,mye tull med den dukken

Skrevet

anbefaler babyborn gutten! den er anatomisk korrekt også med "pellefygart" å det hele hehe:)

Skrevet

Åhh, nå ble jeg glad for at så mange hadde svart. Har virkelig lyst til å finne den perfekte dukken. Dere har gitt meg mange alternativer! Det skal i alle fall bli dukke til jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...