Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Shane i Lword Hun der raringen med lyse dreads i superquiz Og kate fra Lost
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Skin, definitivt Skin (vokalisten i Skunk Anansie). Shane fra L-word er og en bra kandidat.
LoveDove Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Jeg var heterofil og ble "lurt" av en kvinne i mars. Vi er hodestups, lykkelig forelsket.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Jessica Alba Men jeg er 100%hetro da Men hun er veldig pen å se på.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #9 Skrevet 6. desember 2010 Oi... ser at jeg har en helt TOTALT motsatt oppfatning av dere andre her når det gjelder hvilke kvinner som her hot og hvilke som er not. De damene dere skriver om her (SHane og Skin) ser jo ut som menn. Unge menn. Ukvinnelige, ufeminine og uvakre. Overhoooodet ikke hva jeg forbinder med en kvinne - og overhodet heller ikke kvinner som kunne lurt meg! Gi meg en kvinne! Bryster, hofter, frodige lepper, runde linjer, feminimitet.... det er hva som måtte til for å ha lurt meg. Ikke en kvinnelig wannabe-mann som de to dere refererte til over her...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #11 Skrevet 6. desember 2010 Cheryl Cole er stunning! Og, Mini Andén. aaaah<3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #12 Skrevet 6. desember 2010 Jeg tenner ikke på jenter:) Ser jo om noen er pene, men sexy er ikke et ord jeg bruker om andre jenter. Det er forbeholdt menn..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #14 Skrevet 6. desember 2010 Tja, jeg kunne latt meg lure av en sånn dame som du beskriver også jeg. Det som tiltrekker meg med Skin er ikke nødvendigvis hennes "maskuline" trekk, men den utstrålingen hun har på scenen. Har sett henne live et par ganger og utstrålingen hennes bare slår deg i bakken. Og så oser hun av sex og råskap, og det liker jeg jo også da. Hehehe... Jeg synes definitivt ikke hun er "uvakker", som du sier det. Hun har veldig rene ansiktstrekk og jeg synes hun er pen og rå på en gang. Hilsen hun som foreslo Skin helt øverst i denne tråden. =)
Eleutheria Skrevet 6. desember 2010 #15 Skrevet 6. desember 2010 Husker at jeg syns enkelte pinup-modeller var skamlekre lenge før jeg faktisk visste at jeg var bifil. Spesielt de med skikkelige former. Det er noe med selvsikkerheten, attituden og den veldig feminine stilen jeg rett og slett fant tiltrekkende. Syns også Lisbeth Salander var merkelig tiltalende, men ikke på noe seksuelt plan.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #16 Skrevet 6. desember 2010 Shane fra L-word ja ! Hun er den eneste jeg kan komme på
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #17 Skrevet 6. desember 2010 Jeg vet ikke hvorfor, men hadde jeg vært lesbisk hadde jeg lagt meg etter Gro Hammerseng.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #18 Skrevet 7. desember 2010 Shane Kat von D Abby fra ncis en rødhåret ung dame som dukker opp i mange søte filmer, tror hun er passert 30 nå megan fox, foruten tommelen da er hot! ei dritsøt ei jeg kjenner ooog mange flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå