Gå til innhold

ingn i desember gruppen som har fødet enda:)?


curlymamma

Anbefalte innlegg

eg har termin 27 men eg har en følelese at han kommer før det.men vi få se..han kommer når han er klar;)ha en god advent alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin på fredag, så jeg håper han kommer snart! :-) Er mektig lei nå ;-) Lykke til alle sammen og kos dere i adventstia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har termin i dag, så må vel begynne å lete etter tålmodigheten min tror jeg :) Ha en fin adventstid alle sammen og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summerbee

Ble novemberbaby på meg. Hadde termin 10 des, men han kom 18 dager før, 22 nov! Fødselen gikk veldig greit. Fra rier med 5 min mellomrom tok det rett under 5 timer til han var ute. Fikk ikke epidural da det ikke var noen ledig lege. Men det gikk bra for det. Slapp å sy og revnet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin om 6 dager, hadde en stor følelse av at hun vill ekomme før, men neida... Ligger hver natt med vonde kynnere og diverse tegn, men baby vil ikke komme ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter:)

Har ikke skjedd noe her heller:( har også 6 dager igjen, men er fryktelig utolmodig:p

Jeg vet en del av oss har født, men det kan man lese om i gruppen som ble opprettet på Facebook. Der ble det for ca 6 mnd siden opprettet en gruppe for oss med termin i desember. Gruppen har vært kjempe aktiv og vi har møttes på cafe i ny og ne. Regner med at dette fortsetter etter fødsel så meld dere inn der også;) den heter: Desember jentene:)

 

Så blir man medlem der også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg hadde termin 14, men 29.november kom gutten. Var egentlig forebredt på å gå til termin, men plutselig gikk vannet 14 dager før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen min er idag, men ingen ny verdensborger ennå :(

Men for hver dag som går jo nærmere er jeg jo... Legger meg hver kveld i håp om at det skjer noe snart, har nesten ikke kynnere lenger, men andre små tegn. Venter i spenning og ønsker alle lykke til!!! Gleder meg sånn til og holde min sønn/datter og ha en herlig jul :)

For er iallefall hjemme til det, da de satte 11 dager over tid, men symfusen nå er veldig stor kan det jo hende til uka og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det lite...var 2 dager her jeg trodde det skulle skje noe!! :) meen, gikk over... nå syns jeg det er veldig stille.... Noen andre som har det slik?? :/ syns det er lite bevegelser også... men magen er nestn konstant helt stram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-2 her idag, og venter utålmodig på at prinsen skal komme :)

Men han er veldig aktiv, dytter og sparker. Forrige mandag kjente jeg lite, så jeg var på føden på sykehuset og tok sparketest. Lå med belte på magen som målte hjerteslagene til bebis og skulle trykke på en knapp når jeg kjente spark. DET var helt herlig! Ble så letta at jeg nesten begynte å gråte :)

Bedre å ringe en gang for mye enn for lite.

 

Kjenner bare litt menssmerter i magen, noen ganger skikkelige smerter i rygg og mage, også går det over... *skuff*

 

Men er vel noe på gang håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 2. desember, og gutten vår som er det tredje barnet vårt kom den 4. Han er så nydelig, sover og sover, spiser, raper og bæsjer. Alt er som det skal være:)

Gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble novemberbaby på meg også. Hadde termin 9.12, men den vesle jenta vår bestemte seg for å komme 30.11 istedet. Hadde en lang og vond fødsel, som startet med rier mandag 29.11 kl. 11 og varte og rakk uten noen som helst fremgang. Da klokken var 16:00 tirsdag 30.11 hadde jeg hatt rier (tette rier - under 5 min mellomrom) i godt over ett døgn uten å ha åpnet meg mer enn 1cm. :/ Hadde da fått morfin og riedempende piller uten at det hjalp. Ble til slutt gitt epidural til tross for kun 1cm åpning og vannet ble tatt. 4 1/2 time senere kom den lille jenta vår til verden. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei. Havnet her jeg. Hadde termin 14.feb. Men på grunn av sv.f. Så ble vesle Karoline Eara født den 27.des. I uke 33+3.

Alt gikk veldig bra sterk og liten er ho. ho var 40.5.cm og 1310gr. Og i dag veier ho 2540 gr og er 48 cm. Så det går rette veien.:):). Bor i stjørdal så jeg lurte på er det flere av dere her??????

Hadde vært kjekt å treffe andre som har unge og i samme mnd.

 

 

Lykketil vidare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk en liten gutt 1.desember og bor i bergen. kunne gjerne tenkt meg å treffe andre mammaer og bebisene deres. andre som er intressert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...