Gå til innhold

Noen som har väldigt väldigt väldigt tidigt med symptomer?


Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Hej,

 

Har en dotter från tidigare på 2,5 och prövar bli gravid. Mensen skulle kommit igår, men jag ska vara helt ärlig och säga att vi provade första gången i torsdags. Alltså man ska ju inte kunna bli gravid... Men mensen som alltid kommer på klockeslaget kom aldrig igår och jag har haft symptomer hela helgen. Idag kom ömma och klöende pupper som en brev i posten, magen är full(säkert av gas..haha) och står rätt ut. Jag hoppas ju innerligt att vi fått detta till - men det låter ju för bra för att vara sant..

Någon som blivit gravid utenom ägglösnings perioden? Eller väldigt tidiga symptom..känner mig som en hypokondriker... :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest isimagen

Hm, nei ikke jeg.

Men jeg har også symptomer på graviditet nå, uten å være det. Er skikkelig kvalm om morgenen bl.a. Og jeg har eggløsning i dette øyeblikk, så symptomer er alt for tidlig (jeg tester for el hver morgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..svårt att säga, men fick mensen tidigare i veckan efter 5 dagar med ont i magen. Rart ont, så toppade det sig ordentligt så jag var tvungen att lägga mig så kom en rejäl blödning. den vara 2-3 dagar. Så nu är det bara att vänta på nästa ägglösning :)

 

Vad är det du testar el med? Det har jag aldrig gjort, har du något tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg tester med strimmeltestene fra Billige tester: http://www.billige-tester.no/eggloesningstest_strimmel-c-4_6.html

 

De fungerer kjempebra, og er billige nok til at man fint kan kjøpe en del! Og de har akkurat samme kvalitet som ClearBlue o.l.

 

Nå har eggløsning kommet og gått for vår del, og omtrent på juleaften forventer jeg mensen. Så dette kan jo bli verdens beste julegave :)

 

Lykke til med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER helt helt ny på dette, men tok ut p-staven for ei uke siden, og har siden torsdag/fredag hatt veldig følsomme/ømme puppa.. har veldig lyst til å ta en test, skal prøve å vente til julaften..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest isimagen

Jaa, så klart jeg gjør! Får termin 31. august hvis det ble noe under eggløsning som var på mandag-onsdag så da haver jeg litt mellom barken og veden :)

 

Gratulerer med positiv test!! Det er jo helt fantastisk! Selv må jeg vente 7 dager til før jeg kan forvente mens, så får bare være tålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg da! Du får være litt nomade og forflytte deg mellom august og september da:)

 

Jeg testet positivt veldig tidlig altså.. I går var dag 10 etter inseminering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var overraskende resultat og! Skulle egentlig bare ta en "liksom" test for å bevise at det var altfor tidlig... men, jammen slo den positivt ut.. Testet igjen tre dager etter det med CB test, og da var det et tydelig kryss der:)

 

Weee... ja, blir spennende til helgen!!!! Lykke til:) Jeg skal krysse fingre og tvinne tommeltotter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Takk, håper det hjelper! Teller ned dagene nå, 4 dager til søndag og da kommer jeg til å teste uansett om det ikke er før mandag jeg egentlig venter mensen. Fy, så nervepirrende!

 

Puppene er ømmere i dag enn de var tidligere i uka, så håper det er symptom på graviditet og ikke mensen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...