Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 hvordan ble huden etterpå? Jeg har innsett at jeg må ned noen kilo nå, og hører jo om de som går ned flere titalls kilo i vekt og får slapp, skrukkete eller overflødig hud etterpå. Nå skal jeg heldigvis ikke ned mer enn 10-15 kg, men er likevel litt nervøs for at huden min skal bli slapp og mindre "glatt". Vet at det kan ha noe å si for hvor fort man går ned i vekt og slikt, men hva er deres erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg må bare si at det går overraskende bra:) Jeg veide 70 da jeg begynte å slanke meg nå ligger jeg på 62 og har ennå en 5-6 kilo før jeg er (kjempe) fornøyd. Huden er ikke slaskete bortsett fra litt på magen (to fødsler på under 2 år), regner med at det blir ennå bedre når jeg får gått ned de siste kiloene. Tren opp muskler samtidig som du slanker deg, så får du fyllt opp huden din igjen:) Jeg har slanket meg i over ett år nå, flinkere i noen perioder selvfølgelig
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Har gått fra 80 til 53 kg. Huden har tilpasset seg veldig bra, men så har jeg gått ned over to år. Går du fort ned, vil jeg tro at huden ikke holder følge, men tilpasser seg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 jeg veide 78 og gikk ned til 57 syntes ikke på huden i det hele tatt.. har gått litt opp igjen etterpå og godt er det:) nå er jeg jo gravid og skal opp igjen også
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Det kommer både an på hvor gammel du er (det er stor forskjell på elastisiteten til en 20 åring og en 40 åring), hvor fort du går ned og hvor mye du trener. Jeg gikk ned 15 kilo på et år og er ikke plaget av overflødig hud.
*ms* Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 jeg gikk ned fras 78-57 på fire uker... ble singel og begynte røyke igjen, men syntes ikke på huden fordet.. skrev 21.09...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Jeg gikk ned 10 kg på to mnd, men fikk ikke slapp eller skrukkete hud av den grunn. Det er nå tre år og ett barn siden, og jeg har aldri sett bedre ut
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Det høres bra ut. Jeg har selv gått ned nesten 10 kilo en gang før, men det var før jeg var 25 år og før jeg i det hele tatt hadde vært gravid. Synes huden ble finere, men nå som jeg nærmer meg 30 og har født 2 barn, så blir kanskje saken en annen ? Jeg er selvsagt mest redd for huden på magen, selv om jeg ikke har hatt særlig stor mage i noen av svangerskapene. Men det har jo ikke noe med fett å gjøre. Derfor lurte jeg litt generelt på resten av kroppen. Takker for svar alle sammen. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå