Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Vennina mi har 20% på alle MaryKay produktene ut uka. Intressert i å bestille noe, ta kontakt med henne per mail. [email protected] =)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Hei. Har sendt vennina di mail =) Trenger par julegaver.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Mary Kay-produkter er ræva. Hadde ikke kjøpt de produktene igjen om de hadde kosta 50 øre.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Enig, produktene er virkelig ikke bra. For meg var det penger ut av vinduet!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 20:05, jeg ser at du har svart deg selv. Latterlig. Men, du må vel svare deg selv for å klare å reklamere for Mary Kay her inne. Produktene der er DÅRLIGE!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Er kjempefornøyd med produktene jeg, men synes de er litt dyre, uansett om det er 20 % på de Kjøpte masse når jeg drev som konsulent, så har fortsatt igjen en good del
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 hahaha, nettopp, de eneste som liker produktene er konsulentene sjøl. produktene er elendige, og til blodpris, 20 % eller ikke. kunne like gjerne brukt spenol i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 "venninna" di har vel fått mange mail tenker jeg. slutt å spamme sidene her inne med reklame for dårlige produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå