Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Etter at jeg har født alle barna jeg skal ha ønsker jeg en puppeoperasjon. Jeg hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle ønske det. Har alltid hatt akkurat passe store pupper (C-cup), men syns de virker bredere og slappere nå etter 2 svangerskap (som bunadsvesker). Samtidig har jeg alltid vært litt misfornøyd med at de har hengt litt og at de har litt for store og flate brystvorter. Jeg ønsker å gi dem et lite løft og forminske brystvortene, eventuelt flytte brystvortene lenger opp, fordi de er så langt nede på puppene. Det gjør at de ser mye mer hengslete ut enn de kanskje er. Er ikke silikon for å få større pupper? Eller bruker man det for å få et puppeløft? Jeg vil overhodet ikke ha større pupper, jeg vil bare slippe hengepupper.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har også herlige mammapupper, men jeg er stolt av mine jeg. Silikon vil ikke gi løft eller flytte brystvortene, kun en oppstramning vil det. Silikon vil kunne få de til å henge mer. Bunadsvesker med en appelsin i, kan man kanskje si.... hehe Ta kontakt med legen din og hør om han kan anbefale noen for deg. Små oppstramninger er jo veldig vanlig og enkelte får det til og med dekket av staten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå