gulda Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hvordan få det bort? Har ikke tur å gjøre annet enn å bruke Milo på ullprogram, men alt mini søler av mat på ullklærne lager flekker jeg ikke får bort slik. Hva gjør jeg? Ikke gøy å sende ham i flekkete tøy, men kan jo ikke kjøpe nytt hele tiden.. ( Kanskje for redd for å ødelegge ulla.. Hva gjør jeg?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Har ikke prøvd selv, men ei venninne av meg mener den jif universal (som skal brukes på glass og speil og sånn) funker som flekkfjerner på ulltøy. Hun har brukt det på bæsjeflekker hvertfall. Om det funker på matflekker vet jeg ikke...
Babyønske �� Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Gallesåpe eller sitronsåpe. Gni inn i flekken og la virke litt, vask som vanlig. Evt kan plagget legges i bløt i såpevann. Gallesåpe fås på helsekost og Clas Ohlson. Sitronsåpe i butikker som selger Troll klær.
Snuskomrusk Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Hva med å farge over de flekkene som ikke går bort? http://www.barnimagen.com/forum/thread/142374870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå