Gå til innhold

Halvveis gitt :-) (samme som 2. tri)


Babyønske ��

Anbefalte innlegg

Dette går litt fortere enn jeg liker :-). Eller jeg gleder meg jo til å få baby igjen, men føler jeg trenger tiden til å forberede meg også. Ikke bare med å stelle i stand, (det tar jeg forelpig med knusende ro), men mer sånn mentalt.

 

Har faktisk hatt litt problemer, denne gang som forrige, med å helt forstå at jeg har en liten voksende baby i magen. Men å få se den lille på ultralyd gjør jo at det for alvor blir virkelig.

 

De siste dagene har det også økt på med liv inni der. Kraftige spark og bevegelse som både kan sees og kjennes fra utsiden. Laaangt tidligere enn forrige graviditet, da var jeg over uke 25 før sparkene kunne merkes på utsiden tror jeg.

Og når jeg såg tilbake på bilder fra forrige graviditet er størrelsen på magen like stor nå som den var i uke 24 sist. Så joda, jeg er såvisst gravid :-).

 

Ellers er formen realtivt bra. Litt må man jo regne med, men ingenting som jeg kan si plager meg.

 

Regner med de neste ukene også går fort siden det blir fram mot jul. Også blir det vel å starte med det av forberedelser som trengs til den lille kommer. Får benytte januarsalget tenker jeg :-).

 

Ønsker alle medgravide en god førjulskveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...