Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Lurer på å kjøpe denne. men hørt den er så tung....
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Nix, ikke fornøyd. Hadde edge duo til nr 4, men var rask til å selge den unna. Den er tung og ikke minst stiv. Ingen gyng på den i det hele tatt. Det går ikke an å slå de helt sammen når bagdelen er i bruk, så den tar masse plass i høyden når den er "sammenslått". Bagdelen var grei nok, men sportsdelen var trang og tyngdepunktet ble helt feil. Også var det ganske trangt mellom frontbøyla og "bunnen" av vogna, så det var ikke plass til en ettåring og voksipose. Måtte skru av frontbøyla for å få plass til ungen og voksien. Nå kjøper jeg brio kombi, for frontbløyla går an å bare slå ned ved behov og det er super gyng på denne. Simo har samme opplegget. Aldri mer Emmaljunga for meg!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Jeg er kjempe fornøyd:) Den er tung, men til gjengjeld en veldig stødig vogn. Har ikke tatt ibruk sportsdelen ennå... Hvis du tar ut "håndtaket" helt ut så får du slått den mer ned..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Kjempefornøyd Har brukt min til to barn, og ville ikke hatt annen vogn. Å slå den sammen er ikke noe problem så lenge en drar handtaket helt ut. Den er stødig på all slags føre, på skogsveier så vel som over fortauskanter. Jeg har aldri opplevd den som tung å trille. Jeg har ikke opplevd sportsdelen som trang, men så hadde jeg ikke Voksipose til mine barn, de brukte Vanvikposen og hadde absolutt ingen plassproblemer.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Vi har den, og er kjempefornøyd. Var spesielt fornøyd med bagdelen da vi fikk vinterbarn God plass, god å trille på all slags føre. Riktignok tar den litt plass i bil osv, men det vil jo enhver vogn med god plass gjøre Jeg synes ikke den er spesielt tung heller, og veldig god å trille er den. Da eldstemann var ca 18 mnd kjøpte vi en Emmaljunga Scooter i tillegg, siden edge duoen ble litt stor og tung til f eks turer på kjøpsenter når han var så stor. Siste halvåret har vi bare brukt den som sovevogn i barnehagen (2-åring), og den har god plass til vår lange toåring og voksipose Nå kommer snart barn nummer 2, og jeg gleder meg til å ta vogna i bruk igjen Anbefaler!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå