Gå til innhold

JESS! Alle hjerter gleder seg :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til januar da bebisen vår kommer en til to uker før tiden pga jeg fikk innvilget ks i dag:D Er så lettet!

Så nå blir ventetiden kuttet ned også. Ble litt stressa i bilen etter samtalen men. hehe Mangler fortsatt endel ting til babyen.

Uansett, samtalen tok til sammen 10-15 min og legen skjønte nok at det ikke var noe anna valg enn å ta ks. Han spurte om jeg hadde lest om ks og bekkenløsning og hva jeg har funnet ut. Og siden jeg hadde et svar tilbake om at det hadde jeg gjort og kom med alle fakta før han rakk det så skjønte han at jeg hadde forberedt meg til samtalen. Forøvrig var han mye mer forståelsesfull enn de andre jeg har pratet med.

Gruer meg jo selvfølgelig til ks også siden det blir min første operasjon noen gang. Men skal forberede meg så godt som det går an.

Godt å få 100 kg av skuldrene. Har nemlig blitt enda verre i bekkenet så ble lettet etter samtalen.

Nå kan jeg ENDELIG bare slappe av, nyte jula og vente på babyen vår. :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Gratulerer! Så godt å høre!! :)

Har fulgt med og håpet virkelig du skulle få ditt velfortjente KS :) Skjønner godt at det plutselig kommer nærmere og blir mer virkelig nå, men det må være godt å vite når ting skal skje og at det nå er i helt andre og mer kontrollerte omgivelser?

Kjempebra at du fikk en forståelsesfull lege, tror nok de merker godt hvem som har satt seg inn i hva et KS er. Sitter og leser selv, føler nesten jeg skal opp til eksamen, hehe..Har samtale den 14, så får vi se...

Ang operasjonsbiten så er det vel fort litt skremmende, men det er så god kompetanse på det området nå at det skal veldig mye til for at noe går galt (men det vet du vel, som har lest deg godt opp på temaet :) )

Kooos deg masse i resten av desember, nyt juletiden og bare gled deg til den ventende dagen da du får møte din lille bebis :)

Skrevet

Ja, det er kjempegodt. Føler meg mye tryggere nå!

Da skal jeg krysse fingrene for at du får det du ønsker. :)

Kos deg du også. Er litt lettere når man vet hva som skjer fremover. :)

Skrevet

Hurra! Lykke til :) :) :)

Skrevet

Så godt at du slipper å bekymre deg for dette mer. :)

Skrevet

ja, det har tært på veldig mye i det siste så var godt å få det innvilget nå :)

Skrevet

Så bra da! :o) Masse lykke til! :o)

Skrevet

Jippi!:) Så bra!

Keisersnitt er en stor operasjon, men det er en fantastisk operasjon, og jeg ville aldri vært foruten den opplevelsen! Helt fantastisk<3 Gled deg!!

Skrevet

Fikk datoen i posten i dag så nå gleder jeg meg enda mer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...