Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 jeg skal lage konfekt, hvilken sjokolade bruker du som overtrekk, tenkte å bruke hvit sjokolade og lys sjokolade
Villa Perlesukker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Det burde gå fint det. Jeg bruker som regel Pals sin kovertyrsjokolade. Det er egentlig en belgisk sjokolade. Hvis du kjøper hvit sjokolade på butikken så ha i litt delfiafett. MEN hvis du vil ha sjokolade, både hvit, melk eller mørk som knekker i munnen og som smelter på tunga og ikke i fingrene så må du ha en kovertyresjokolade og så lære deg å temperere sjokoladen. Jeg skal etter jul komme med temperering for blondiner haha...og så teste ut flere sjokolader på markedet. Men har rett og slett ikke tid til det før jul. Lykke til
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2010 temperering ja, hmmm det hørtes vanskelig ut. tenkte jeg skulle lage noe konfekt til mamma i ekstra julegave men kansje det blir for vanskelig, hehe ja det må du komme med etter jul , passer jo fint for meg siden jeg er blond
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2010 får se om jeg prøver med vanlig sjokolade på butikken da.. så får jeg se om de blir spiselig. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå