++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Er førstegangs og er 11+0. De siste 4-5 dagene har jeg begynt å få vondt helt øverst i begge rumpeballene(i overgangen mellom rumpe og korsrygg). Merker det særlig hvis jeg har sittet litt for lenge og når jeg lener meg fram og så skal rette meg opp igjen. Er også litt ubehagelig å gå. Har aldri opplevd noe sånt før! Hva tror dere,kan det være bekkenet som begynner å krangle allerede,eller er det heller noe muskulært..?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 høres slik ut det ja...... Kjenner antydningen jeg og, og jeg er foreløbig bare 8 uker på vei.... :/
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Kan godt være bekken ja. Fikk ikke trøbbel før i uke 20 forrige gang, men har kjent antydninger tidligere nå, rundt uke 12-13. En venninne av meg hadde så mye trøbbel i ene svangerskapet at hun gikk med krykker fra uke 8. Så at det er tidlig er ingen grunn til at det ikke er bekkenet som har begynt å krangle.
gulda Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Mulig ( Jeg kjente det dagen jeg var 3 uker på vei, og da fikk jeg jo en ganske sterk mistanke om at jeg kanskje var gravid.. ;o) Det kan kanskje være flere ting, men kan absolutt være bekken. Var slik det begynte hos meg i første svangerskap, øverst i rompa. Var vel forresten slik jeg kjente det først denne gangen også. Sist hjalp det å få øvelser hos fysioterapaut, så få gjerne en henvisning fra legen din!
Puppemamma Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 kan desverre være det ja. anbefaler akupunktur! og naprapat eller kiropraktor. jeg hadde ikke levd hadde jeg ikke gått til det. hatt bekkenløsning siden ca uke 10
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2010 Tusen takk for svar og gode råd alle sammen! Er sikkert lurt med en eller annen form for behandling så tidlig som mulig. Får ta en tlf til legen min! Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå