Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til samboeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt tom for ideer.. han ønsker seg verktøy.. noe så kjedelig! ...

Har nettopp gitt han en egen fotobok av turene vi har vært på.. og har gitt han så mye graveringsting til bursdag osv..

What to do...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har fått ny pc ledning på forskudd. så får han et rå stili tykt armbånd med stjernetegnet sitt( noe han ønsker seg) så får han noen pakker med røyk,marsipan i ulike varianter og gavekort på klær. mannen reiser på sjøen på torsdag så derfor han får me litt røyk og godis også:) kommer hjem midten av januar han.

er d ikke noe han trenger da? nye klær,nye sko, ny klokke,?

Skrevet

Ikke så voldsomt romantisk... Hehe...

Han ønsket seg et Seinfeld box set (hele serien), og det skal han få. Det er ikke så lett å få noen fornuftige ønsker ut av ham, så...

Ellers får han to Bjørn Borg-boxere og to dunputer av type (latterlig) dyyyr (heldigvis to for prisen av en på Princess) - vel, den ene puta er egentlig til meg. ;) Men han moser puta si så grundig om natta at den han har er det omtrent ikke noe igjen av.

Så mest fornuftige og litt kjedelige gaver her i gården... Men det er ikke så lett når han faktisk ikke ønsker seg noe! Dessuten hadde han bursdag for under to mnd siden, da fikk han alle dataspillene han ønsker seg...

Skrevet

Selv om vi syns det er kjedelig å gi verktøy syns nok gutta at det er stas å få. Hvertfall syns både samboern min, broren min og faren min det.

Jeg pleier alltid å ønske meg sminke og sånt stæsj, ganske sikker på at sambo syns det er ganske kjedelig å kjøpe til meg (han pleier å få nøyaktige instruksjoner om hva det er jeg vil ha).

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Min ønsker seg og verktøy=) tingen er at vi damer syns det er kjempe kjedeligt å gi, men de blir virkeligen glade for det=)

Jeg vet faktiskt ikke hva jeg ska ge min man...

Skrevet

min ønsker seg ikke noe...dahh sååååååå kjedlig liksom..

meen tror jeg har funnet den perfekte gaven i år, han er litt over middels interessert i foto, så har kjøpt ett fotokurs til han som går over 7 kvelder i februar:) håper han blir glad for det:)

Skrevet

Min ønsker seg,

Regnklær fra bergangs.

Barbermaskin

Parfyme(alltid jeg som ordner det til han uansett) Bruno banani tror jeg skal prøve på, noen som har andre forslag? han har brukt jean paul tidliger.

div fiske utstyr og verktøy

Skrevet

Gubben min ønsker verktøy+ varmedress+ pc mappe++

http://www.dinside.no/848583/gir-deg-v8-lyd-og-en-god-latter

Denne ønsker han seg også.. Litt mer tullegave da. Men gutter liker sånt no..

Har funnet en skrutrekker som en kan skifte bits på, og som er skralle på.. Så han får den i julegave + varmedressen.. Holder lenge for ham..

Jeg ønsker meg en filofax.. så får se om jeg får den da.. Har så utrolig mye smykker, og han kommer med parfyme, blomster og alt av kremer + sminke jeg kan drømme om uten en grunn.. Men det har med at han jobber på båt å gjøre da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...