Gå til innhold

Karftig blødning:(


M2M2M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, dette var trist å lese. Krysser fingrene for at det går bra tross blødning. Om de skulle være SA, så håper jeg det kan være en trøst at det er svært vanlig å oppleve det, og at vi er mange som vet hvordan du føler deg nå. Jeg er tilbake i 1 tri nå etter en SA i september. Det var fryktelig leit den uka det skjedde, men jeg er kommet godt over det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! Vi har jo en date over jul...

Håper den lille spiren klamrer seg fast, er jo ikke sikkert blødningen kommer fra livmoren. Krysser fingre jeg også!!

 

Lykke til på legevakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen kunne ikke gjøre noe i dag, Jeg må til fastlegen å måle hcg nivået.Tilbake igjen etter et par dager. Hvis det stiger har det gått bra, men jeg er ganske sikker på at den lille spiren har kommet ut:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke få en ul på Ahus da?

Du kan jo høre med fastlegen om du kan få henvisning.

Kan jo ikke vente så lenge med å få vite. tar jo flere dager å analysere hcg prøve og så ta en ny etter noen dager...

Håper spiren har vett til å bli der inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Håper det går bra med deg! :(

Ofte er det for smått til at man kan se noe på ultralyd uavhengig av om det forsatt er et lite nurk der eller ikke. I hvertfall var det det for meg..

 

Uff, kjenner så godt den følelsen av å vente på blodprøvesvaret, og all usikkerheten rundt det der :(

 

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...