Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Babyen sparker forferdelig hardt nå.! Å på flere steder samtidig. Det gjør nesten litt vondt.. Flere som synes det er veldig ubehagelig?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Var en periode da eldstemann sparket rett oppi ribbeina og hardt ut på siden. Holdt igjen med handa så han ikke skulle komme så lett til! Ikke noe godt .
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Å spesielt hvis jeg drikker kaldt! Da blir babyen helt vill. Håper ikke det er ubehagelig for henne. Har fått veldig sansen for isbiter i det siste, så håper ikke hun får frostskader. =p
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Da skulle nå ihvertfall mine to kommet ut på ispinne. Jeg slukte isbiter så jeg gikk rundt sommeren hes
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Ja, det var sånn med eldste og. Følte eg fekk blåmerker innvendig (oppe i ribbeina på venstre side), og at babyen sparka og sparka i blåmerkene. Lille gjorde aldri noko slikt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Kompisen min knakk tre av ribbebeina til mora si, da han lå i magen;) Kan være harde fraspark fra de små, gitt!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Min sønn tok ett ribbein på meg og Ikke noe behagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå