Gå til innhold

Julegave fra kommunen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg som er ansatt i kommunen julegave av min arbeidsgiver?

Kanskje det er forskjeller i de forkjellige kommunene....noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått pin med kommunevåpen, men vanligvis en halvvissen billig juleplante. Varierer nok fra kommune til kommune.

Skrevet

Oh glede!

Hadde håpet på en liten julebonus, men det var for mye å drømme om:)

H.I.

Skrevet

Bonus? Kommune som arbeidsgiver? Den var god!!!

Skrevet

Ja, og det er egentlig synd at de bruker penger på å markere hvor kjipe de er.

Skrevet

Det mest storslagne jeg noen gang fikk på alle de årene jeg jobbet for Oslo Kommune, var en enkelt julestjerne ( av de billigste med bare én blomst på) på deling med de 21 andre ansatte...Så jeg ville ikke hatt veldig store forhåpninger ;-)

Skrevet

Hehe,bonus?:-)

Der jeg jobber,får vi en(1!) kinobillett:)

Skrevet

Bytt jobb! Jobber i det private, og vi får 12,1 % av det vi har tjent det året i julebonus <3 Har også ekstrajobb i kommunen, men der får vi ingenting.. elller.. ett lite julebord på torsdag kveld uten alkohol og partnere.. men det er jo kos det å... kommuneøkonomien er jo ikke så bra for tiden, så skjønner at de må spare der de kan!

Skrevet

De fleste som jobber i kommunen tjener ikke et øre, så 12.1 % hadde ikke vært rare bonusen, hadde vel gått i minus.

Skrevet

vi fikk gavekort på 400,- i fjor...

Skrevet

refleks med komunevåpnet

nøkkelring med kommunevåpnet

isskrape med kommunevåpnet

kopp med kommunevåpnet

pin med kommunevåpnet

Det er de julegavene jeg har fått som ansatt i kommune

Skrevet

Fikk ryggsekk med kommunevåpenet i fjor, eneste gang jeg har fått gave av arbeidsgiver..

Skrevet

VI får det samme hvert år hos oss. 2 stk vinglass fra Biriglass. Synes det er en kjempefin gave jeg.

Skrevet

Jeg jobber i kommunen. En gang fikk vi julegave, det var en rumpetaske med kommunevåpenet på.

I fjor fikk vi en fruktkurv på arbeidsplassen, men der var det ikke nok frukt til at alle fikk en frukt hver en gang... Mange kommuner er i en presset situasjon økonomisk, så jeg skjønner at de ikke prioriterer julegave til ansatte da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...