Gå til innhold

bor du i oslo øst, er gravid og har hund?


salamonster

Anbefalte innlegg

Hei

26 år gammel og har termin 25 april. Har en lite/stor valp på 10 mnd og kunne gjerne tenke meg en hunde kompis til hunden min. Haddde vært hyggelig å gå tur med noen i samme båt. Må jo ut å gå hver dag uansett. er permitert fra jobb pga risiko yrke og har masse ledig tid :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er 25 år, termin 3 april og har en rottweiler tispe på 7 måneder. Vi bor på Trosterud. Hvor bor du henn og hvordan type hund har du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Vi bor på Tveita. Har strihåret vorseth tispe.Prøver å gå en del i marka. Det er et lite område ved Haugerud(skogkanten) som er fri område for hund, der liker vi å tusle oppover i skogen. Sala(valpen) har mye energi, er digg å kunne slippe henne og la henne rase fra seg litt. Hun er kjempe happy og super fin med andre hunder, kan bare være litt mye for de hundene som ikke helt har "selvtillittten" på plass. Jeg jobber til vanlig på Trosterud, men er permitert, så har veeeeldig lang ventetid til april syns jeg ;) hvordan går det med hunde dressur og voksende mage?

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hehe, det kan være ganske mye med både å oppdra en hund og ha en liten en i magen, men man blir jo vant til det også :) Hvordan går det med deg? Hva jobber du med her på Trosterud?

 

*Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...