Gå til innhold

Hvordan skal dette gå? Er det mistet allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde siste mens 26 oktober. Når mensen ikke kom 4 uker etter tok jeg grav. test. Negativ. Blendahvit! Et par dager etter kommer mensen, men den varer bare i 2 dager og etter det spotter jeg t.o.m. igår. Idag var jeg hos legen fordi jeg følte så dårlig og det viser seg at jeg er GRAVID!!! Det eneste jeg merker av symtomer er at jeg er utrolig irritabel, veldig følsom (gråter lett) luktesansen er på topp og jeg er umenneskelig trøtt. Ikke vondt nedest i magen ikke ømme pupper. Siden jeg har hatt en form for mens og spottet, så tenker jo jeg at dette er noe jeg har/kommer til å miste.. Noen som opplevd det samme som meg og at det ar gått bra? Er 5+6 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med førstemann blødde eg litt nesten kver veke fram til eg var 5 mnd på vei, fekk beskjed om at det kanskje berre var normalt for meg. Dei kunne ikkje finne nåkke gale, var på en god det ultralyder og alt såg heilt fint ut. Så det trenger ikkje være nåkke gale. men bedre å sjekke en gang for masse enn en gang for lite kanskje? ville sagt til legen at det bekymrer deg og at du ønsker en UL :) visst du ikkje får av legen kan du kanskje bestille en privat?

Har opplevd SA og, men då blør man en god del.. Det gjor vertfall eg..

Skrevet

Om det går bra vet jeg ikke men jeg har det akkurat likt som deg! Jeg sluttet med ppiller 1. nov, Tror jeg hadde EL. 10 eller 17. nov. Jeg har testet noe helt villt etter om jeg var gravid men helt neg hver eneste gang! Jeg fölte meg gravid og ventet egentlig bare på TR. Så forrige fredag, 26. nov. 2 dager med blödning så hadde jeg bare pittelitt frem til tirsdag morgen. Jeg synes "mensen " var så anderledes men siden jeg har sluttet på ppiller tenkte jeg at det var en annen mens (gikk på cerazette). Så gikk det en uke frem til nå på fredag (3.des) tenkte at jeg fikk beg å teste etter EL. Testen var knallpositiv. Skjönte ingenting men så plutselig gikk det et lys opp for meg siden ejg vet at el test kan slå positivt ut på grav. Tok en test og den var svakt positiv. TOk en Clearblue dagen etter den viste gravid 1-2 uker. Var hos legen idag. Hun regnet seg tilbake og mente at vi skulle regne förste dag i TR til å väre 28 okt, så jeg er 5+ 3 ca evt ut fra det.Men jeg har akkurat de samme symptomene, eller mangel på symptomer som deg. Irritabel og luktesans er det jeg merker også. Kjenner jeg hardt etter kan jeg ha andre symptomer og .

Jeg tok hcg måling idag og skal tilbake på onsdag

Hvorfor tenker du at det ikke skal gå bra?

Skrevet

Tenkte at det kanskje ikke gikk bra pga blødningen. Tok HCG test idag, så regner med at jeg får svar på det om et par dager. Vært gravid før, og dette er helt andeledes. Sist gang hadde jeg heller ikke mye symptomer før uke 7, men etter det var det jo full fres av symptomer og svangerskapet gikk fint det!. Men da hadde jeg heller ikke noe blødning da...

Skrevet

Jeg tenkte litt sånn jeg også men min lege var overbevist om at det var en implantasjonsblödning. Jeg hadde heller ikke pos test för etter blödningen , tok til og med en test midt i blödningen. Hva sa legen din?

Skrevet

Vi snakket før jeg tok testen. Da sa han at muligheten var der for at jeg kanskje var gravid. Mine symptomer kunne ikke utelukke det tross blødningen. Han sa at hvis jeg var gravid kunne det bety at jeg var gravid og at alt kom til å bli bra eller så kunne blødningen være et tegn på at kroppen prøvde å støte ut noe. Skal tilbake dit imorgen. Har nå begynt å spotte igjen... Ikke vondt i magen. Kjenner at den "jobber" men ingen smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...