Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Hei. Jeg er egentlig ganske frusrert nå. Jeg fikk innvilget dagpenger fra 1. desember. Sendte meldekort litt for sent og fikk beskjed om at jeg mista da noen dager slik at jeg fikk ifra 6. desember istedenfor. Nå snakka jeg med dem i dag og hun ene på nav sa at ca 22. desemebr får jeg penger, men kun for 6 dager totalt siden jeg mista 4 dager.. Men hvorfor det? skal jeg ikke da ha for alle virkedager fra og med 6. desember da? Jeg har venta di 8 ukene + di 6 dagene jeg mista, men hun sa jeg hadde 2 uker og noe ventetid igjen. Skjønner ingenting her.. Fint om noen som jobebr på Nav kunne forklart meg om dette gir noe som helts mening hehe
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Meldekortene må du sende i tide om du skal ha penger. Om ikke mister du penger. Om du har fått innvilget dagpenger fra 1.desember, men nå ikke får før fra den 6.desember er det meldekortet du sender nå neste gang du får penger for. Du får hele tiden etterbetalt. F.eks om du skal ha penger fra den1.des og sender inn meldekortet den 14.des får du da pengene enda noen dager etter dette.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Ut fra det du skriver skal du kanskje sende meldekort den 17 eller 18 desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå