Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne type kjoler? Har lyst på en slags ullkjole eller fleecekjole alla de hjertekjolene... Er feit og finner bare til slanke jenter. Ikke gidder jeg å betale over 1000 kr for det heller...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Enkelte ting er nok bare penest på de slanke... Hilsen en annen tjukkas
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 jo det er sant, men når jeg ser på hvordan mange av disse kjolene er sydd så tror jeg faktisk at den fleskete kroppen min kunne tatt seg helt greit ut i en slik HI
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Se på: http://epla.no/handlaget/kategorier/klaer-og-sko/dame/kjoler-og-skjort/ Om du ikke finner det du er ute etter, så kan kanskje noen av de sy til deg på mål?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Vel, hvis du ikke gidder å betale "over 1000 kroner for det", som du sier, så tror jeg nesten du får sy deg en selv. De fleste kjolene av denne typen selges som såkalte "designerkjoler" og koster fort over 1000 kroner.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 18.05... Jeg har faktisk sett liknende kjoler til 399 o.l, men de går bare opp til 42. Få deg pikk eller noe så kanskje du slutter å svare så nebbete.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #8 Skrevet 6. desember 2010 Hahaha... Jøssenavn 23:08. Snakk om å være hårsår. Jeg mente ikke å være nebbete i det hele tatt. Jeg bare svarte ut fra mine egne erfaringer. Hvis du har sett sånne kjoler til 399,- så er jo det fint for deg, men det har ALDRI jeg. Beklager så mye at jeg ikke ante at slikt fantes. Det hjelper det jo tydeligvis ikke så mye siden de ikke har dem i din størrelse, eller hva?? Få deg et liv, og slutt å spør etter noe hvis du ikke tåler at folk gir deg svar du ikke vil ha. Herregud Anonym 18.05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå