Gå til innhold

Hva er galt med meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brått (fra i går) en forferdelig mage smerte. Har nesten problemer med å gå.

Samtidig ble astmaen værre, og blitt veldig svimmel.

 

Skjønner ikke hva det kan være..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyrebekkenbetennelse? dra til legen!

Skrevet

Ring legen, det er derfor vi har leger vet du. ;)

 

God bedring!

Skrevet

Jeg også fikk en uforklarlig smerte i magen og mot ryggen og hadde problemer med å gå.

Mannen tvang meg til legevakten som gav henvisning til sykehuset. Det var akutt galleblærebetennelse, og siden jeg kom TIDLIG slapp jeg heldigvis operasjon.

 

Kom deg til lege!

Skrevet

HI, her.

 

Burde kanskje komme meg til legen om det ikke gir seg, men det får vente til onsdag.

Har et viktig møte på jobb i morgen.

Skrevet

Beklager å måtte si det, men klarer du å prioritere jobb foran egen helse så har du ikke mye vondt.

Skrevet

Jeg har ikke fult så vondt nå ,som jeg hadde før i dag.

Det er et viktig møte med leverandører jeg har i morgen, og dessuten er jeg ny-ansatt, så har ikke lyst til å være syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...