Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #1 Skrevet 6. desember 2010 Har brått (fra i går) en forferdelig mage smerte. Har nesten problemer med å gå. Samtidig ble astmaen værre, og blitt veldig svimmel. Skjønner ikke hva det kan være..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #2 Skrevet 6. desember 2010 Nyrebekkenbetennelse? dra til legen!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Ring legen, det er derfor vi har leger vet du. God bedring!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Jeg også fikk en uforklarlig smerte i magen og mot ryggen og hadde problemer med å gå. Mannen tvang meg til legevakten som gav henvisning til sykehuset. Det var akutt galleblærebetennelse, og siden jeg kom TIDLIG slapp jeg heldigvis operasjon. Kom deg til lege!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 HI, her. Burde kanskje komme meg til legen om det ikke gir seg, men det får vente til onsdag. Har et viktig møte på jobb i morgen.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Beklager å måtte si det, men klarer du å prioritere jobb foran egen helse så har du ikke mye vondt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2010 #7 Skrevet 6. desember 2010 Jeg har ikke fult så vondt nå ,som jeg hadde før i dag. Det er et viktig møte med leverandører jeg har i morgen, og dessuten er jeg ny-ansatt, så har ikke lyst til å være syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå